Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vesla skal være hos dagmamma et par dager i uka og det kan jo hende de skal være litte granne ute.... Men er det noe vits i å kjøpe skikkelig vinterdress nå da? Tar ikke lange tiden før det er vår og da bruker de kanskje ikke dress?? Eller er det regndress som blir tingen? Er helt grønn!! Vanskelig å kjøpe ved tanke på høst og sånn da vesla nå bruker alt fra 80-92 i str... Hun er 9 mnd... Kan noen forbarme seg over en supergrønn mamma??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville kanskje valgt en god og vanntett (da slipper du å kjøpe regntøy) vår/høst dress. Nå kommer det jo litt an på hvor du bor i landet. Selv bor jeg på vestlandet og her er det mer vått enn tørt hehehe. Kjøper du dressen litt stor så har vesla plass til ulltøy under :) Og da kan den brukes nå i vinter, til våren og kanskje på høsten igjen. Men som sagt, bor du på en plass med mye kulde og snø blir jo saken litt anderledes :)

Skrevet

Jeg ville kanskje valgt en god og vanntett (da slipper du å kjøpe regntøy) vår/høst dress. Nå kommer det jo litt an på hvor du bor i landet. Selv bor jeg på vestlandet og her er det mer vått enn tørt hehehe. Kjøper du dressen litt stor så har vesla plass til ulltøy under :) Og da kan den brukes nå i vinter, til våren og kanskje på høsten igjen. Men som sagt, bor du på en plass med mye kulde og snø blir jo saken litt anderledes :)

Jeg bor på østlandet :) Kan være alt fra kjempe vått til -15 grader ;) Så er jaggu ikke lett!

Skrevet

jeg jobber selv som dagmamma og ville kanskje ikke krevd dress til et barn i så tislig alder... det er vanskelig for de og bevege seg så mye ute nå men jeg ville hørt med hva dagmammen ønsker og hva hun tenker om utetid nå... sitter barnet i pose trenger det jo ikke dress og den lille tiden det er ute av vogna holder det med overtreksbukse/regnbukse og ull under, eventuelt enn tynn dress med ull under

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...