Gå til innhold

Hei hei jenter :)) ser igjen :))

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Uff det var virkelig leit å høre om bestevenninnen din. :(

Prøver dere nå? Får egentlig ikke inn det. Får inn et barn i 2014, ei jente. Godt mulig det kommer en før denne tid altså, men det er det jeg får opp her nå.

Du må gjerne ta en titt på meg?

Får du opp flere barn min vei? Kjønn? Videreutdannelse?

F: 24.01.85

så snilt at du ville se :) jeg får opp barn ja ;) jeg fikk opp jente p dg nå :) sitter m pendel og tarot og følelsene mine alt tyder på graviditet ;) jeg får opp sommer er du veldig fruktbar og energien din er da p topp fra bekymringer, jeg får opp noen hvitkledde som du vil ha oppfølging av etter du får positiv test. ikke bekymre deg dette er positivt ;)

Som sagt før får inn ei jente og hun står ennå å sier noe til meg her.... Men nå er eg veldig usikker når får opp du er i en "ustabil" situasjon som lar seg vente noen mnd for du i det hele tatt eller kroppen i det hele tatt vil ta i mot et barn...

Får du opp noe barn på meg? 17 04 86 kjønn og evt når?

Annonse

hei hei tyren ;) jeg får nei nå men d skurrer mot ja også :/ Jeg får veldig vondt i brystet av å se p dg. :'( som om du har d tøft nå. jeg får ikke frem hva men har lyst å grine. stenger du dg inne? ta dg god tid til å tenke p dg selv og vær litt ego for en gangs skyld.

Jeg har ømme, vonde pupper.. Men ikke så gale som da jeg var gravid sist.. (mista) og det er jonikke ikm før på mandag..

Ja, jeg har det litt tøft, for jeg tør ikke si nei, til noe som jeg BØR si nei til.. Men som du sier.. Jeg må være litt ego..

hei ;) Jeg sitter her med klump i halsen og tårer i øynene... har hun venninden din sagt noe til deg ang barn? du må komme deg godt over sorgen før du blir gravid... høsten føler jeg er en god tid for graviditet på deg! ser høstfarger, og jeg tror hun /venninden din passer på deg under hele graviditeten..!'

når blir jeg gravid?

er født 031183

mannen 131282

Annonse

Kondolerer! ikke noe kjekt å lese, sender deg en stor klem.

Mai kommer hele tiden opp hos meg, jeg tror kanskje det er da du går inn for å prøve på en liten en. Men tror høsten er din tid, vil si det er da spiren sitter. Lykke til :)

Jeg har sendt deg en pm ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...