Krepsen :) Skrevet 11. januar 2012 #1 Skrevet 11. januar 2012 Har lagt inn to forspørsler tidligere og nå gjør jeg et siste forsøk. Kan noen være så snill å se om jeg er gravid???? Kan ikke teste før om 4 dager, men har så utrolig mange symptomer og blir nesten sprø av å måtte vente. På forhånd tusen takk født 220782
Krepsen :) Skrevet 11. januar 2012 Forfatter #2 Skrevet 11. januar 2012 Dytter litt Vær så snill å se på meg!!
HOPE08 Skrevet 11. januar 2012 #3 Skrevet 11. januar 2012 får opp graviditet p dg men usikker om d er lysten og spenningen din er dn som gjør veldig utslag p meg. men ser ei jente hos dg som venter hold motet oppe og lykke til
Krepsen :) Skrevet 11. januar 2012 Forfatter #4 Skrevet 11. januar 2012 Tusen takk for at du så på meg Nå var det i grunn ikke med i mine planer å bli gravid igjen, men det er jo ikke alt her i livet som går etter planen Kjenner jeg er litt stresset med tanke på at det kan være en ny liten huleboer der inne, men skulle det vise seg å være det vil det nok dette bli et like gledelig svangerskap som med de to andre........når jeg bare får vendt meg til tanken på å skulle bli trebarnsmor.
HOPE08 Skrevet 11. januar 2012 #5 Skrevet 11. januar 2012 var nokk de blanda følelsene dine som slo inn :/ lykke til uansett
Krepsen :) Skrevet 11. januar 2012 Forfatter #6 Skrevet 11. januar 2012 Ok. Så da kan jeg roe nervene litt Nok en gang: Tusen takk for at du tok en titt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå