Gå til innhold

Tom fostersekk, 6+5 ?!?!?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

HURRA :)

Var på tidlig UL i dag og såg eit bankende hjerte og eit lite embryo på 10mm. Blei datert til cirka 7+1 (tre dager kortere enn eg trudde først). Termin 9 sept :)

Er overlykkelig nå :) Håper moroa varer. Skal på ny UL 27februar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh, sÅ bra! NÅ ble jeg virkelig glad pÅ dine vegne!!!! :D

Skrevet

Så flott ! Gratulerer, må smøre meg med tålmodighet i 2 uker til her.. Er bare 5+0 idag..

Skrevet

Så utrolig godt å høre, augbarn!!! Gratulerer med flott ultralyd :D

2 uker igjen til min, gleder meg voldsomt! (Og gruer litt, enn hvis ikke alt er som det skal...)

Skrevet

Ja forstår det godt Tigerlise&Anton.. har det akkurat på samme måte.. krysser fingrene for oss begge to!

Skrevet

Ja, denne gangen skal det gå bra med oss alle ;)

Skrevet

så bra augbarn! håper alt ordner seg for deg.

Selv skal jeg på ul i morgen og frykter det verste etter all lesingen her inne ... :/

Skrevet

SallySue, for de aller fleste går det bra :) Lykke til!

Skrevet

Ja det er det som er skummelt med forum.. man leser litt for mye noen ganger.. husker første gang jeg var gravid da måtte jeg slutte å være her inne for ble så stressa.. men denne gangen føler jeg det er mer allright å høre om folks forskjellige opplevelser og klarer lettere å skille på ting.. krysser fingrene for deg SallySue!

Skrevet

Sally Sue: masse masse lykke til i dag. Tenker på deg nå! Du får oppdatere oss når du veit litt mer. Ønsker deg en flott UL :)

Varme klemmer

Skrevet

Håpar det gjekk fint på ultralyd! :) Eg og var i dag, ganske spontant. OG full i bekymring. MEn alt var bra med min vesle, ho sa den gnikka seg i fjeset :) 9+1 <3

klem!

Skrevet

takk alle sammen for lykkeønskninger, dessverre hjalp det ikke denne gangen heller. Der var ikke antydning til fosteranlegg og det var helt klart en BO.

Fikk med tbl for utstøting av det lille som er der og kjenner at dette blir en helvettes natt...

Lykke til alle dere andre, augbarn, Lilla80 og TigerLise !!

Skrevet

Uff, det var trist å høre :( Tenker på deg!

Skrevet

ÅNEIII!!! Uff, det var ikke noe morsomt Å lese :( :( :( Ingenting jeg skriver kan ta vekk smerten din nÅ, sÅ sender deg bare en god og varm klem <3 HÅper dere sammen kommer dere igjennom dette, og at det snart banker et nytt lite hjerte i magen din...

Skrevet

SallySue, kjære kjære deg. Mine tankar går til deg. Så forferdeleg lei for deg. Lukke til med natta di, måtte du få dei kreftene du trenger. Håpar det fysiske går greit, og at du vil få mot kraft og styrke. Stor klem frå meg.

Skrevet

Kjære Sally Sue

nå blei eg oppriktig lei meg for deg. Dette var kjempe trist. Håper du klarer å komme deg gjennom det på eit vis, at du snart er gravid igjen og at alt gjeng kjempe bra den gongen :) Også håper eg det gjeng bra i praksis videre for deg.

Tenker masse på deg.

Skrevet

Takk augbarn! Ønsker deg lykke til videre i svangerskapet, håper det går bra med deg!!

Nå reiser jeg til Roma med samboeren i morgen, et glimrende tidspunkt å komme bort fra alt dette på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...