Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest sug lut

Hei!

Kopierte en youtube-adresse og la inn i innlegget mitt, Dermed kom hele digre youtube-bildet midt i innlegget. Ikke pent. Skal det være sånn, eller hva gjorde jeg feil?

http://www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php?/topic/143900285-bare-fordi-det-er-lekkert-gjort/

Fortsetter under...

• 2 uker senere...
Gjest Ann-Mari
Det er fortsatt sånn, dessverre.

Jeg har prøvd å gjenskape problemet, men klarer ikke å få det til. Jeg har prøv å lime inn samme link som til den videon du la ut (og med tre forskjellige muligheter som jeg kan finne), men jeg får kun opp en link og ikke hele videon i innlegget slik du fikk. Har du merket samme problem nå i det siste eller mener du at det gjelder samme video som du la ut for en stund siden? For denne kommer vi nok kanskje ikke til å klare å endre dessverre...

Gjest sug lut
Det er fortsatt sånn, dessverre.

Jeg har prøvd å gjenskape problemet, men klarer ikke å få det til. Jeg har prøv å lime inn samme link som til den videon du la ut (og med tre forskjellige muligheter som jeg kan finne), men jeg får kun opp en link og ikke hele videon i innlegget slik du fikk. Har du merket samme problem nå i det siste eller mener du at det gjelder samme video som du la ut for en stund siden? For denne kommer vi nok kanskje ikke til å klare å endre dessverre...

Det ble løst av en god hjelper på krangle - youtubelinken kan bli bare link hvis jeg går på "del" på youtube, og ikke kopierer adressen fra adresselinja øverst (for da limer jeg visst inn hele videoen). Så da skal jeg ikke plage deg med denne mer, takk skal du ha!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...