Gå til innhold

Kynnere? ( klage, klage, beklager)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er uke 35+6, i natt hadde jeg problemer med å sove følte at jeg brygget på noe, fikk murringer i korsryggen og ble stram i magen, føltes ulikt kynnere jeg har hatt tidligere, men jeg har vært lite plaget med dette i svangerskapet. Jeg kaldsvettet og var varm omhverandre, syns det var ubehagelig, ble småkvalm og fikk brystbrann, alt på en gang liksom. Det varte vel en timesti, fikk omsider sove, men klam og ekkel hele natten. Er det kroppen som forbereder seg på fødsel? andre som har eller har hatt det slik? Blir det slik de resterende 4 ukene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan nok bli mye av det fremover. Husker at jeg måtte sitteligge for det var ubehagelig å ligge på siden. Halsbrann, carpals i begge hender, vondt halebein, varm/kald, tung, sliten, pust og pes. Husker så vidt at de siste ukene var ganske slitsomme om natten. Tett i nesen og snorket så taket løftet seg gjorde jeg også. Så du får bare forberede deg på at det kan bli litt slik fremover. Og man kan få masse kynnere mot slutten. Jeg hadde massevis av kynnere hele tiden fom siste halvdel av 2. trimester samt hele 3. trimester. Du får bare stå opp å gå litt, drikke melk, ta en varm dusj, kjøpe noen kalde kompresser eller fylle en varmeflaske med varmt eller kaldt vann ettersom behovet fremtrer. Bare hold ut, ikke lenge igjen nå!

Skrevet

Hei! Jeg har fått mer og mer kynnere for hvert svangerskap. Nå med nr tre er jeg 34 uker på vei, og noen dager kommer de tett i tett i perioder. Kan få murringer og ømhet i korsryggen også.

Er generelt sliten og føler ofte at jeg bare kunne sovet i flere dager. Det kommer vel av at jeg nå har to storebrødre å ta meg av. Ellers er jeg uggen og kvalm fra tid til annen.

Mye hører nok med forberedelser og kroppen som bærer på en snart ferdig baby.Men du skal kanskje snart på 36 ukers kontroll? Er jo uansett greit å ta opp slike ubehageligheter med jordmor eller lege:)

God bedring til deg:)

Skrevet

hei

jeg er ogå 36+5 og venter nr 3,jeg hadde ikke en kynne med nr 1 med nr 2 hadde jeg mye og nå med nr 3 blir de bare hyppigere og hyppigere,som stolt mamma ovenover er jeg veldig sliten,noen dage er bedre enn andre men jeg kan ikke reise meg uten å få en kynne og jeg tror ikke der kan gå en hel time uten en kynne selvom jeg sitter.

Det er slitsomt men bare en del av prossesen,skal dog innrømme at jeg håper ikke jeg må gå over tiden og jeg håper det vil gjøre fødslen lettere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...