Gå til innhold

Sjukdom, kynnerar o.l.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sidan helga vore plaga med rennande auge, reknar med det er augekatar/betennelse av eit kvart slag. Så det går mykje i augedropar og snufsing, blir jo så tett i nasa av slikt. Men, kvar gong eg snyter meg skikkeleg, i håp om å få litt betre pustemulegheiter(serleg om natta), så merkar eg kraftige kynnerar. Det er jo same buktrykket ein får når ein snyter seg, som når ein pressar ut ungen. Noken som veit om dette kan vere farleg/sette i gong fødsel? Håpar ikkje det, for er kun 29+5..(trøsta er at det er bittelitt betring i helsa i dag, jippi!:D)

Er det ellers andre sjuklingar ute og går, som kjenner same følelsen ved forsøk på å bli kvitt tett nase?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hostet innmari rundt termin med nr 1, og trodde det var hostingen som gjorde at jeg begynte å lekke fostervann og måtte settes i gang, men fikk vite at det ikke var mulig å hoste på seg fostervannslekkasje - den ville kommet uavhengig.

Så, selv om det blir til en viss grad synsing, så tror jeg heller ikke det går an å nyse på seg rier. Kynnere, ja, men det tror jeg er fordi du ttrigger muskler som er spente allerede. Det er nok lite sannsynlig at man klarer å hoste eller nyse på seg noe som helst hvis ikke kroppen er på alle måter klar for fødsel allerede :)

Så jeg tror du kan ta det med ro.

Skrevet

Jeg hostet innmari rundt termin med nr 1, og trodde det var hostingen som gjorde at jeg begynte å lekke fostervann og måtte settes i gang, men fikk vite at det ikke var mulig å hoste på seg fostervannslekkasje - den ville kommet uavhengig.

Så, selv om det blir til en viss grad synsing, så tror jeg heller ikke det går an å nyse på seg rier. Kynnere, ja, men det tror jeg er fordi du ttrigger muskler som er spente allerede. Det er nok lite sannsynlig at man klarer å hoste eller nyse på seg noe som helst hvis ikke kroppen er på alle måter klar for fødsel allerede :)

Så jeg tror du kan ta det med ro.

Det var godt å høyre:)

Innerst inne trur eg jo ikkje det skjer noko, men blir av og til litt stressa av slikt, er jo ikkje Så lenge igjen til termin. Håpar han helde seg inne ei god stund til, for eg er ikkje forberedt til å føde før termin;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...