Gå til innhold

1 dag igjen til termin men.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det virker ikke som om junior har tenkt seg ut!:)

Jeg har termin i morra, men har ingen tegn til fødsel så langt i dag:)!

Flere som har termin i morra eller sånn ca midten av januar:)?

De rundt oss og vi selv har begynt å gjette på når han kommer:)

De datoene som har kommet for min del er 11., 13., 14., 15., 16., 18 og 19.! Selv har jeg en følelse på 18, mens mannen har tippa fredag 13.!:)

Det er også noen på jobben til mannen som har vedda om å komme nærmest sin bursdag:)! Den ene har bursdag i dag og den andre har til søndagen:) Hvis han skulle komme på fredag må de telle timer for å finne ut hvem som er nærmest:)

Har noen andre slik gjetting og vedding?:)

For min del har gjettingen gjort at jeg ikke venter sååååå mye på termindagen, selvom jeg vet jo at den er i morgen og at jeg venter på at fødselen skal komme i gang!:)

Enn så lenge har jeg ingen tegn på fødsel hvertfall... Men det kan vel sikkert endre seg fort!:) Lykke til alle andre som venter:)!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også termin i morgen! Synes det var en flott ide å ha sånne gjettelek på når det skjer... i vennegjengen min har alle gjettet.. men alle gjettet på før termin... :( har ikkje akkurat hjelp meg til å bli mer tolmodig..

Fikk forige jente 13 dager før og første jenta kom på termindato. Krysser fingrene for at hu i magen er lik storesøsteren sin og kommer i morgen!! hehe

Skrevet

hurra:)!

Håper vi treffer termin begge:)!

isjh... ikke noe moro når alle har gjettet før termin:)!

Grunnen til at jeg hvertfall gjettet etter termin er fordi jeg tror jeg har hatt tre ulike terminer!:)

Mens terminen min var liksom 8.januar! Den visste jeg ikke kunne stemme i det heletatt! Jeg hadde så to bløninger tildig i svangerskapet som første til to ul i tillegg til ordinær ul:) De to første sa sånn 16. januar mens på den ordinære ul fikk vi så 12. januar:)

Så jeg har prøvd hele tiden å tenke at han ikke kommer før termin:)!

Hade jeg vært deg hadde jeg nok også vært utålmodig:)! ettersom du har født før termin og på termin med to tidligere barn!:)

Uansett merker jeg at det er litt kjett å vente så masse:) Jeg er ikke så veldig tålmodig av meg heller:) Flere spør: har det skjedd enda, er det noe på gang snart osv?!

Alle skal jo liksom også ha beskjed når det har skjedd:) Enda så spør de:) hehe... Jeg føler meg hvertfall ikke alene om å vente!:)

Håper det skjer noe snart for oss begge:) Det er hvertfall sjans for oss begge at de kan komme i morgen enda, sånn tidsmessig:)! LYKKE TIL:)

*prøver å overtale lillebeibi om å komme ut*

Skrevet

hei

har ikke termin selv før 5 februar,men der er klart en del spekulasjoner på når hun kommer fordi en stor del av familien har bursdag her omkring.

svigermor har 28 jan,kusine har 2 feb,min far har 10 feb,jeg selv har 12 feb og både min mann og søster har 18 feb den dato vil jeg bli satt igang hvis ikke jeg har født enda.

så jo er spent på om noen av disse datoer blir ramt,men håper egentlig at hun kommer på en dato der kan være helt hennes egen,ville helst ha januar,da februar er en stor nokk burdagsfeiring i min familie,men de kommer når de kommer ;-)

Skrevet

Jeg har termin til søndag, og her har vi blitt lurt mange ganger allerede. Har masse (slitsomme!) tegn på at fødselen er like rundt hjørnet, men den har ikke satt ordentlig igang ennå... Begge de andre barna våre har kommet like før termin, så kjenner at jeg kommer til å bli skikkelig utålmodig hvis jeg nå plutselig må gå over...i alle fall når det på en måte føles ut som at jeg skal gå i fødsel stadig vekk, men så bare dabber det av etter x antall timer... :( Her har også de fleste som har tippet datoen tippet på datoer som er før termin, så siste mulighetene for at noen treffer nå, er 12.januar eller fredag 13... Så vi får se.... Håper vi slipper å vente så altfor lenge til ;)

Skrevet

Ja i går kveld sa jeg til hu mi på åtte at hu måtte snakke til babyen og overtale henne om å komme ut ;) Morsomt når hun lå å koste og snakket til babyen.

Har fått litt murringer i dag som er ivertfall noe.. har merket lite til kynnere og sånt i svangerskapet ellers... tror jeg har høy smerteterskel for kjenner somregel lite før de skikkelige riene setter igang. Og da er ofte ikkje babyen langt vekke.

Håper virkelig på at startskuddet går snart! :)

Skrevet

hei

har ikke termin selv før 5 februar,men der er klart en del spekulasjoner på når hun kommer fordi en stor del av familien har bursdag her omkring.

svigermor har 28 jan,kusine har 2 feb,min far har 10 feb,jeg selv har 12 feb og både min mann og søster har 18 feb den dato vil jeg bli satt igang hvis ikke jeg har født enda.

så jo er spent på om noen av disse datoer blir ramt,men håper egentlig at hun kommer på en dato der kan være helt hennes egen,ville helst ha januar,da februar er en stor nokk burdagsfeiring i min familie,men de kommer når de kommer ;-)

Det var jo en del datoer som kunne treffes!!:) Nesten verre å skulle treffe de i mellom:) hehe...min søster har 15 januar, så håper å ikke treffe akkurat den dagen:) Heller litt bedre om de får hver sin dag liksom:) Men da skal du ratt se at det blir den dagen:)! Blir jo unasett glad for at de kommer samme hvilken dag det skulle bli:)

Skrevet

[quote name=TrultemorM2Småtrulter+2012 :) ' timestamp='1326290110' post='143925519]

Jeg har termin til søndag, og her har vi blitt lurt mange ganger allerede. Har masse (slitsomme!) tegn på at fødselen er like rundt hjørnet, men den har ikke satt ordentlig igang ennå... Begge de andre barna våre har kommet like før termin, så kjenner at jeg kommer til å bli skikkelig utålmodig hvis jeg nå plutselig må gå over...i alle fall når det på en måte føles ut som at jeg skal gå i fødsel stadig vekk, men så bare dabber det av etter x antall timer... :( Her har også de fleste som har tippet datoen tippet på datoer som er før termin, så siste mulighetene for at noen treffer nå, er 12.januar eller fredag 13... Så vi får se.... Håper vi slipper å vente så altfor lenge til ;)

Huff.. ikke noe moro når det blir slik da! Men det er vel kanskje et tegn på at det ikke er langt unna:) Hos oss var det bare en som tippa før termin:) resten etter...Ingen har tippa termindatoen da egentlig så da kan det jo hende det skjer i morra:)

Jeg trøster meg med at det på en måte uansett ikke er lenge til han skal ut:)

Håper du slipper mer luring av din lille:) Og at det skjer snart:)

Skrevet

Ja i går kveld sa jeg til hu mi på åtte at hu måtte snakke til babyen og overtale henne om å komme ut ;) Morsomt når hun lå å koste og snakket til babyen.

Har fått litt murringer i dag som er ivertfall noe.. har merket lite til kynnere og sånt i svangerskapet ellers... tror jeg har høy smerteterskel for kjenner somregel lite før de skikkelige riene setter igang. Og da er ofte ikkje babyen langt vekke.

Håper virkelig på at startskuddet går snart! :)

Så søt da:) hehe.. får tro beibi hører på søstera si:)!

Vi har bare to hunder fra før her:) Men de ligger ofte å koser med magen:) Når jeg koser med den minste hunden så er det ofte at junior i magen våkner å flytter på seg:) Da ligger ofte hunden oppå magen:) Innbiller meg at de liksom kommuniserer gjennom magen jeg da:)! Den største sniffer meg ved navlen og har lagt labben sin på magen mange ganger:) Synes de er så søte:) De er liksom som mine to første barn selvom de er hunder:)

Jeg tror de gleder seg til å få et søsken, hehe... og at jeg skal gå litt fortere når vi går turer igjen:) Nå vagger jeg så vidt fremover etter noen km:)

Jeg håper startskuddet går, kjenner meg liksom klar for at han skal komme nå:) Selvom jeg gruer meg litt til fødselen og det å være på sykehuset:)

Skrevet

Jeg har termin idag, men kjenner heller ikke noe som kan tyde på at det er ting på gang.. Har fått time til overtidskontroll om en uke, så prøver å forberede meg på den, så tar jeg det heller som en positiv overraskelse dersom vi kan ringe å si at vi ikke kommer, fordi prinsen ville ut før!:) Virkelig kjip denne ventetida, men man prøver jo så godt man kan å fortelle seg selv at man må nyte latdagene før det kommer ny sjef i huset:) Allikevel så er den ventefølelsen der! Vi har noen spennende dager i vente da:) Lykke til alle sammen!

Skrevet

Jeg er også klar for å tenke slik:) Begynner bare å bli veldig utålmodig:) Og redd for at han skal bli drit stor:)! Sånn at det blir enda vanskeligere å få han ut:)! Vil holde han, se hvem han ligner på osv osv:)

Men man har egentlig ikke noe annet valg enn å vente!:) Jeg skal til jordmor for siste kontroll der i dag, så blir det overtidskontroll på sykehuset det neste om en uke! Jeg har hvertfall ingen tegn til at han har tenkt seg ut, og på en måte synes jeg det er greit! Vet at hvis det hadde vært tegn til fødsel hver dag hadde jeg venta enda mer:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...