Oktoberguttogmamma Skrevet 11. januar 2012 #1 Skrevet 11. januar 2012 Vil bare få skryte av min lille gutt på 11 uker.Den siste uken har han begynt å le,rullet fra mage til rygg og han slår etter lekene på babygymen!Og i tillegg sovnet han akkurat av seg selv i senga sin mens jeg sorterte klær.Dette er faktisk første gang han har klart det,det varmer et noe slitent mammahjerte:) Skryt gjerne av deres flinke baby også,alltid koselig å høre:)
mamman til Fillip Skrevet 11. januar 2012 #2 Skrevet 11. januar 2012 Så bra!=) Det er de små gleder som varmer mest! Nyt de små øyeblikk, de blir fort store;)
☀ Lille prinsesse - juli2011 ☀ Skrevet 11. januar 2012 #3 Skrevet 11. januar 2012 Så vakkert med babylatter og babyprat! Lillemin er 5,5 mnd, og nå vekker hun meg med prat om natten, og etter at hun har fått mat, ler og prater hun kjempelenge (nesten så det blir litt mye, men det er koselig). Hun har fått tonefall i praten sin, og det kommer alt fra "sutreprat" til "vitseprat". Jeg gleder meg til fortsettelsen
lillelykkelig ♥ jenten min ♥ Skrevet 11. januar 2012 #4 Skrevet 11. januar 2012 Jeg skjønner ufattelig godt hvor godt det er når babyen sovner av seg selv, for her har det også vært sjeldent! Her har jenten min på snart 9 mnd de siste dagene begynt å si "a de" (der), og hun kan si det 10 ganger på rad, på 10 forskjellige måter, mens hun peker med hele armen:) også flytter hun litt på seg på gulvet, hun har ikke helt forstått enda hvordan hun kommer seg fra a-b. Gleder meg såååå mye til hun klarer å krype, gå, gi meg en klem og suss
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå