Gå til innhold

Anna t, er du her??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei vennen min. Finn deg ikkje her inne, er du her? Tenker på deg, savner å sjå deg her :) stor klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Lilla :)

Jeg er her, og sjekker jevnlig hvordan det går med deg. Fortsetter cyber-stalkinga, haha.

Jeg har bare ikke skrevet så mye, for prøver ikke denne syklusen. Kan ikke få noe barn i begynnelsen av oktober nemlig. Så da er det liksom ikke så mye å skrive. Må innrømme at jeg sliter litt for tida. Mye mareritt, og vonde tanker. Men det går over, må bare hente meg litt inn.

Veldig glad for at det går bra med spira di da. Vet hvor godt det er å se hjertet som banker. Hadde en lignende opplevelse som deg når jeg gikk med datteren min, begynte å blø når jeg var 7+2, og fikk ultralyd med en gang. Var en fæl halvtime når jeg satt og ventet. Og så magisk å se hjertet som banket, og aktiviteten gjennom navlestrengen. Hadde litt blødninger gjennom mesteparten av svangerskapet og var mye sykemeldt, men fikk jo verdens nydeligste jente, så det var det verdt!

Håper du klarer å slappe av og kose deg med spira di. Lille skjebne-barnet :)

Skrevet

Så godt å høra frå deg, kjære du! :) ER det pga barnehage eller er det andre grunner til at oktober ikkje er aktuelt? Huff eg forstår godt at du er nede innimellom. Eg veit jo alt om det. Eg kjøpte gro nylander si bok "på vei" den innleder med ulike eksempel på folk som har strevd på veien mot å få barn. Og tar også opp alt anna interesant ift graviditet. anbefaler den. OG anbefaler lesing av gode bøker, så du får pause frå tankane- viss du orkar, og viss du likar å lesa. Når skal de prøva? tusen takk for at du har fulgt med på meg og dei fine orda om vårt vesle mirakel! Ny ultralyd neste torsdag, då skal mannen min vera med. Håpar håpar. Eg har fryktelig lyst til å vera gravid samtidig med deg. Eg håpar du snart blir det, og eg håpar du finn mot og styrke til å bera ventetida. Masse gode klemmar frå meg som - som sagt- har savna deg :)

Skrevet

Så søt du er :)

Skulle gjerne vært gravid samtidig med deg også. Prøver igjen neste runde, så da blir vel neste mulighet ikm rundt 20.2. Mannen min er alltid bortreist første uka i oktober, så da vil jeg ikke at et barn skal ha bursdag. Han ville jo vært hjemme når h*n ble født så klart, men syns det er litt stusselig om han aldri skal være hjemme når h*n har bursdag.

Jeg elsker å lese, og leser mye for tida. Som du sier, det er en genial måte å få tankene over på noe annet. Jeg har også lest "På vei", når jeg gikk med datteren min, og likte den godt. Jeg kan også anbefale "oppfølgerne" (selv om en av dem ble utgitt før tror jeg), "Mamma for første gang" som handler om de første 6 mnd av barnets liv og "Lille venn - hva nå" som handler om 0,5-5 år, inkludert en del om vanlige sykdommer og plager. Jeg har brukt dem ganske mye. Leste alle tre når jeg var gravid (var som sagt sykemeldt, hadde gooood tid), og har brukt dem litt som oppslagsverk etterpå. Kan også anbefale "Trening for kule mager" og "Yoga for gravide-og yoga for alle", når vi først er inne på gravid-bøker. Jeg gjør ingenting uten å lese en bok om det først :)

Gleder meg til å høre om den neste ultralyden, så stas det blir å ha med mannen din. Tenk så gøy for ham å endelig se den som er der inne! Det er magisk.

Og tusen takk for omtanken, det betyr mye.

Skrevet

Hvordan er formen din forresten? Rart med det, man ønsker jo ikke å være dårlig, men når man er gravid er det liksom litt greit likevel...

Skrevet

Hei! Eg har sove hos ein kollega i natt, så ikkje tilgang på barniamgen då, og i helga skal eg på hyttetur av alle ting (passer ikkej til formen og vil ikkje sei noko til dei andre) men iallefall har eg ikkej tilgang på barnimagen i helga, så ikkje tru at eg har glømt deg :) Svarer ordentleg over helga. Ha ein fin helg, ta vare på deg sjølv! Stor klem!

Skrevet

Takk skal du ha, god helg til deg også. Håper du har det hyggelig på hyttetur :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...