Gå til innhold

Dere som er skikkelig kvalme...

Anbefalte innlegg

Når ga det seg???? Og har dere noe som ligner et "dragsug" i hele magen som ofte dukker opp og gjør deg kjempe kvalm og som gjør at du må spise noe lite?? Høres nok rart ut dette, men jeg er virkelig lei meg og sliten nå:( Er konstant superkvalm og klarer ikke gjøre noen ting. Jeg er ca 9+5 i dag. Har vore kvalm og senge liggende i 4uker nå. Håper det snart går over!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143900166-dere-som-er-skikkelig-kvalme/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Jeg er 11+0 idag, og fremdeles forferdelig kvalm... Gått ned 3-4-5 kg, var 3,5 kg ned for 1,5 uke siden, og matlysta blir bare dårligere. Sikkert gått ned enda mere, veier nok under 50 kg nå. Ligger stortsett inne på hotellet, klarer ingenting nesten, helt forferdelig. Syns mest synd i sambo som tilbringer ferien sin på hotellrommet med sutteete og kvalm kjæreste :)

Håper som deg at det skal gi seg snart, siden vi har to uker igjen av ferien. Hadde vært godt å få bruke de til noe fornuftig!

har fått affipran hos legen som hjelper litt, men de tar jeg kun når jeg er nødt å være i bedre form, som når vi reiser fra sted til sted osv.

Sover du mye? Jeg kan sikkert sove 23 timer i døgnet, hvis jeg får muligheten:-p

Jeg har også vært/er endel kvalm. Begynner å gå over den "heldøgnskvalmen" da, som regel bare morgen/kveld nå... Har også vært ekstremt trett og sliten, men kjenner jeg begynner bli litt mer opplagt også. Er ca. 12 uker. Håper det bare blir bedre og bedre. Men synes å huske jeg gikk lenge sist (kanskje 4-5mnd sist, før jeg virkelig ble kvitt kvalmen helt..).Så har ingen store håp om å bli ferdig med den enda da :P

God bedring til dere begge!

Huff, det hørtes ikke noe kjekt ut å være så dårlig på ferie! Får inderlig håpe det gir seg hos deg nå da. Du er jo 11 uker! Så uretferdig!! Jeg har også fått afipran, i stikkpille form. Tablettene funker ikke på meg, men vet ikke om stikkpillene gjør det heller:( Og ja, jeg sover hele tiden!!! Haha! Jeg skjønner ikke at det går an!! Hehe.. Krysser fingrene for at det gir seg hos deg nå da xxoxo87! Du fortener en fin ferie før babisen kommer!! :)

gutt2011+spire 2012: Det var godt å høre at du er på bedringens vei. Etter min ca beregning er det vell 2uker ca til jeg er 12 uker.. Det MÅ bare gi seg snart!! Jeg har en lliten gutt på snart 3 år fra før, så det er helt forferdelig at han må se meg slik, ser det påvirker humøret hans veldig, også meg:( jeg vil jo være der for han helst hele tiden! Men med han så var det mye mye verre, jeg var innlagt 3 ganger for intravenøst, men tror det var verre den gangen for jeg gikk på medisin i tillegg. Så jeg vil helst ikke sammenligne, da blir jeg bare deprimert. Hele svangerskapet gikk i kvalme da. Grusomt!

Er det noe spesiellt som dere spiser som dere har funnet ut som hjelper??? Jeg spiser utrolig variert, men etter en gang klarer jeg det ikke en gang til, haha.. Men tørre kjeks hjelper meg, og appelsinjuice.

GOD BEDRING til begge to og alle som er kvalme!!! Det gir seg snart nå!! ;):)

Jeg er og veldig kvalm, er 5 uker i morgen.

Med første mann begynte kvalmen i uke 7 og varte ut svangerskapet.

Med nr 3 kom også kvalmen i uke 7 og varte til rett over uke 20...

Denne gangen begynte det i uke 3.....ugh...lurer på hvor lenge det varer denne gangen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...