Gå til innhold

Hvor mange uker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange uker var dere når dere hadde/skal ha ordinær UL?

I mine tidligere sv.skap hadde jeg rundt uke 17-18, nå skal jeg ikke ha før uke 19+

Har lest at det er vanlig å ha mellom 16 og 18, men det er kanskje bare tilfeldig??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal i uke 18+6. Er visst helt normalt mellom uke 16-20

Skrevet

Jeg var 18+5, fikk ikke time før jeg var 18+, det var de veldig bestemte på. Men kunne få helt frem til fullgått 20 uker :)

Skrevet

Ok :)

Da ligger jeg innenfor normalen da med andre ord :)

Skrevet

Blir 18+4 når jeg skal neste uke.

Skrevet

Var i går, 19+2

Skrevet

Da jeg var, var jeg kommet litt kortere enn anntatt. Var nøyaktig 18 uker, og da sa hun at babyen hadde for mye plass ennå, hun fikk dårligere bilder, så hun ville at jeg skulle komme tilbake etter to uker. Jeg skal tilbake på mandag, da er jeg 20 uker..

Jeg har egentlig begynt å lure på om noe kan være galt, som hun ikke ville si, jeg vet jo mange som har vært tidligere enn uke 18 uten at det har vært noe problem..

Skrevet

jeg skal på ul i morgen, er da 18+0.

gleder meg...

Skrevet

var da jeg var 19+2

Skrevet

Jeg skal da jeg er 18+1

Skrevet

Jeg var faktisk 20 uker på vei i mitt forgje svangerskap da jeg var på ordniær ultralyd.

Denne gangen ble jeg satt tilbake 4 uker (jeg ble gravid med p-piller), da jeg var på privat tidlig ultralyd. Jeg måtte tilbake igjen fire uker senere. Det var 1200 kr "rett i do". Hehe, men det er en annen sak...

Takket være den første tidlige ultralyden,som jeg påkostet selv, slapp Ullevål å ha meg inne en gang for mye. Den første innkallingen da jeg da fikk til ordinær ultralyd hadde i såfall falt på 15+... Men jeg ringte og de endret på timen etter 1.tidlige ultralyd, slik at den nå faller på 18+3.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...