Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei...

Jeg har hørt om denne "listen" over smarte ting eller må ha i sykehusbaggen...

Noen som har den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php?/topic/143897433-viktig-info-for-3-trimester-holdes-gjerne-oppe-pa-1-siden/

Står nesten nederst i innlegget. Du velger ut det du føler for selv, men her er det som mange andre syns var viktig eller greit =)

Ang klær til babyen på sykehuset så er det noen som sier dette får man på sykehuset, mens andre sykehus/barselhotell har ikke dette tilgjengelig, så det må du nesten høre med sykehuset selv. Det gjelder også stelleprodukter til babyen.

Skrevet

Ok.. mulig lurt å ta med bleier f.eks da?

Skrevet

Nei, de sier at bleier skal sykehuset stå for (egentlig), men det er ikke alle sykehus som har dette tilgjengelig (sies det...).

Er du usikker så spør du sykehuset, men det er jo for all del bare å ta med for sikkerhets skyld..

(Jeg har forresten ikke født før, bare plukker opp info her og der fra :P)

Skrevet

Jeg vet ikke om noen spesiell liste, men jeg har prøvd å tenke at jeg skal bort noen dager, der jeg på en måte kanksje må ha det litt som på et kollektiv:)! Sånn at det er greit å ha pysj og tøfler i og med at man kanskje skal dele rom med noen:)! ellers har jeg pakket ned venlige ting jeg trenger hvis jeg skal overnatte noe sted;)

Har tatt med litt tøy til junior, ikke nødvendigvis for å bruke mens jeg er der men for hjemreisen:)

Jeg tror det er vanlig at man får låne klær til beibi, man trenger ikke ha med bleier og stelleting der jeg skal føde hvertfall (mulig dette er anderledes på større sykehus)

Skrevet

stemmer at de har klær på alle sykehus...men jeg skal ha ull på mitt barn og ikke bomull. derfor tar jeg selv med klær og teppe. de kan ikke ha ull på sykehus pga de må koke klærne. På nyfødtavdelinger for syke nyfødte deles det ut tepper, lue og sokker i ull. Men det har ikke kommet til barselavd. foreløpig iallefall...

Skrevet

Hvorfor er det så viktig å få tredd på ungen ull med en gang??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...