Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når kjente dere liv første gang? Og er dette deres første graviditet eller? :)

Jeg er 3gangs gravid og 12 fullgåtte uker i morgen. Sist kjente jeg liv i uke 14/15, nå er jeg spent på når jeg kommer til å kjenne liv. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Førstegangs. Begynte å kjenne litt i uke 15, mer i uke 16 og i uke 17 var det så mye at mannen kunne kjenne på utsiden og vi kunne se på magen hvor det sparket:) Uke 18 nå. Fantastisk å kjenne sparkingen:)

Skrevet

Førstegangs. Begynte å kjenne litt i uke 15, mer i uke 16 og i uke 17 var det så mye at mannen kunne kjenne på utsiden og vi kunne se på magen hvor det sparket:) Uke 18 nå. Fantastisk å kjenne sparkingen:)

Så gøy :) ingenting er mer beroligende enn å kjenne liv. :) Gleder meg masse til det blir min/vår tur. Våre eldste barn gleder seg også masse til å kjenne spark på utsiden :)

Skrevet

Jeg er i uke 13 og kjenner stadig vekk romstering. :) Dette er nr to.

Skrevet (endret)

Kjente 4 tydelige dunk i uke 17+2. Etter det har jeg kjent liv hver dag. Er nå 25+6 og lillegutt har blitt kjempesterk! Nesten så jeg skvetter av og til når han tar skikkelig spenntak :)

Er førstegangs forresten

Endret av Linerlen
Skrevet

Kjente det for første gang 17+4, og da kjentes det veldig godt med en gang. Førstegangs.

Skrevet

Kjente de vage følelsene (fiskehale, bobler, el) i uke 13. Kjente tydelige bevegelser og spark fra uke 18. Er nå 19+3 og har kjent det flere ganger daglig i en uke nå :) Dette er nr 2..

Skrevet

Kjenner også litt bobler eller hva jeg skal kalle det. Men er usikker på om det er fra tarmene eller fra livmoren :)

Skrevet

Jeg er tredjegangs og kjente vel liv rundt 19 uker. Morkaka midt foran tok av for en del dessverre...

Skrevet

Dette er mitt tredje svangerskap, og jeg kjente liv i slutten av uke 12.

Forrige svangerskap kjente jeg det også på samme tid.

I midt første svangerskap kjente jeg det i uke14/15, ikke helt sikker på uken nå, det er 15 år siden.

Skrevet

kjente liv fra uke 13, da var d som små dytt nederst i magen. i uke 15 begynte babyen å bevege seg opp mot navlen og jeg kjente det så godt. nå er jeg i uke 17 og kan se på magen når babyen putter ut rompa, armen eller foten :) dette er mitt andre svangerskap :D

Skrevet

Jeg kjente det når jeg var 15+5, da ble jeg helt sikker på at det var spark jeg kjente :) Er førstegangs med tvillinger og 18+2 nå. Kjenner det overalt i magen <3

Skrevet

Er 2 gangs og har kjent liv siden uke 12. Med første fra uke 16/17. Er i uke 21+ 2 nå og både jeg og mannen kan se og kjenne babyen på utsiden av magen:) har gjort det noen uker. Koslig å kjenne liv!

Skrevet

Lurer på om jeg kjente liv på mandag (15+0) . En slags boblende følelse, kunne like godt ha vært luft men var helt neders i livmoren mot hoftebeinet. Så det var plasseringen så gjorde at jeg reagerte.... har ikke kjent dette etterpå så kan ikke bekrefte om det var liv eller luft :P Er førstegangs

Skrevet

Jeg er nå i uke 17 (18 i morgen) med nr.2 i magen, kjenner spark/boksing nå, men kiling/kriblingen begynte ca i uke 13 :)

Med første kjente jeg liv for første gang i uke 17, så det er litt tidligere denne gangen :)

Skrevet

Jeg er 3 gangs. Og kjente noe i uke 14 :) Er i uke 15 nå og kjenner mer for hver dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...