Anonym bruker Skrevet 10. januar 2012 #1 Skrevet 10. januar 2012 vær så snill å si at det ikke bare er meg, er skikkelig oppbåst.. å det får magen til å se skikkelig gravid ut vet di fleste ønsker mage fortest mulig.. men vi hadde ikke lyst å avsløre garviditeten så tidlig... er detter normalt? dette er mitt andre barn, sist kom ikke tegn til mage før uke 13-15 ca.. merket at jeg fikk noen blikk på jobb, så i morra blir det vid genser!!!
førskolelæreren Skrevet 10. januar 2012 #2 Skrevet 10. januar 2012 Hei Anonym bruker! Jeg er 6+1 idag, og jeg fikk spørsmål fra sjefen idag-ER DU GRAVID?? Huff, men dette var vell fordi jeg har spurt veldig etter min rettigheter på ny jobb, så han mistenker nok at noe muffins er på gang. Men jeg har litt mage, er litt kraftig fra før. Men magen ser litt stor ut.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2012 #3 Skrevet 10. januar 2012 godt å høre at jeg ikke er aleine startvekta mi var på 64, har gått opp 1,5- 2 kilo.. syns dette er litt mye.. spiser sundt å trener 2-3 dager i uka som oftest, trodde ikke kiloene skulle komme så tidlig.. men har vært plaga med hard mage og mye luft. så det kan jo være årsaken til vektoppgang da, at jeg ikke kommer ordentig på do... hehe, mange lekkre detaljer her.. HI
blåmeis:) Skrevet 10. januar 2012 #4 Skrevet 10. januar 2012 Det er ikke bare deg, nei ;-) Jeg har ikke gått opp i vekt enda, men har likevel begynt å få mage. Usikker på om jeg bare er litt "oppblåst" eller om det er "ekte" mage, men uansett så synes den, he he :-D
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2012 #5 Skrevet 10. januar 2012 hvor langt er du på vei da blåmeis-87?
blåmeis:) Skrevet 10. januar 2012 #6 Skrevet 10. januar 2012 (endret) 8+0 :-) Du da? Endret 10. januar 2012 av blåmeis-78
Venter endelig nr2 😍 Skrevet 10. januar 2012 #7 Skrevet 10. januar 2012 Har hatt "mage" jeg også, men det var nok bare dritt... :-P hihi... Har nok noen måneder igjen før det blir litt baby-mage gitt... 8+7 i dag...
Venter endelig nr2 😍 Skrevet 10. januar 2012 #9 Skrevet 10. januar 2012 Har hatt "mage" jeg også, men det var nok bare dritt... :-P hihi... Har nok noen måneder igjen før det blir litt baby-mage gitt... 8+7 i dag... Sorry, tok feil... Er 8 uker...
Lillababy Skrevet 10. januar 2012 #10 Skrevet 10. januar 2012 Hei! Eg er 7+2 og min mage er diger. Det er nok berre luft og oppblåsthet. Har ikkje gått skikkelig på do på ei veke. ikkje godt å gå slik...
3 blå Skrevet 11. januar 2012 #11 Skrevet 11. januar 2012 Jeg er også veldig oppblåst, og med stramme klær kan det se ut som jeg er langt på vei! Jeg er bare 6+4, men det er mitt 3. barn så magen kommer vel uansett litt raskere denne gangen.
Bonanza Skrevet 11. januar 2012 #12 Skrevet 11. januar 2012 6+2 her,og magen er skikkelig opplåst. Ser skikkelig gravid ut ja...3'dje barn her.
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 11. januar 2012 #13 Skrevet 11. januar 2012 7+6 her, og har mage tilsvarende 5-6 mnd allerede... Kommer nok av oppblåsthet og at jeg fikk brokk etter forrige svangerskap, så har ingen magemuskler som kan holde tilbake innholdet. Sist fikk jeg mage ca. 17-18 uker, og jeg HATET den store magen hele veien Ble diiiger til slutt, og må vel bare regne med det denne gangen også. Men er mer innstilt på det nå, og vet at jeg kan operere etterpå og få tilbake en normal mage - juhuu
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2012 #14 Skrevet 11. januar 2012 7+6 her, og har mage tilsvarende 5-6 mnd allerede... Kommer nok av oppblåsthet og at jeg fikk brokk etter forrige svangerskap, så har ingen magemuskler som kan holde tilbake innholdet. Sist fikk jeg mage ca. 17-18 uker, og jeg HATET den store magen hele veien Ble diiiger til slutt, og må vel bare regne med det denne gangen også. Men er mer innstilt på det nå, og vet at jeg kan operere etterpå og få tilbake en normal mage - juhuu Tigerlise: Er du gravid?? Hurra!!!! kjempe koselig å se, har gått glipp av den gode nyheten. Masse lykke til fremover:)
AngryBird Skrevet 11. januar 2012 #15 Skrevet 11. januar 2012 Et lite tips: cultura/biola/aktivia hjelper litt på oppblåst mage Hjelper litt for meg iallefall, slitsomt å gå rundt full a dritt hele tia
Barfotjenta38 Skrevet 11. januar 2012 #16 Skrevet 11. januar 2012 7+2 og mage her også. Har til vanlig flat mage og har ganske ok magemuskler, men nå strutter magen ut. Ikke problemer m å gå på toalettet så er nok kun hormonene som virker inn. Brystene har og vokst, så jeg har bare lyst til å gå i myke, løse klær. Den lekre, ettersittende dongeribuksen jeg kjøpte rett før jul hånler til meg fra sin plass i skapet! Jaja, bare alt går bra er dette jo ikke farlig
blåmeis:) Skrevet 11. januar 2012 #17 Skrevet 11. januar 2012 Svisker hjelper også litt. Så er det godt og (ganske) sunt snacks! :-) Selv om embryoet ikke tar store plassen enda, så begynner vel ting å ommøbleres litt nedi der likevel? Uansett hva som er årsaken til at magen spretter ut kan vi i allefall skylde på hormonene ;-) Får vel skylde på hormonene med at jeg glemte overskrifta på innlegget, HI, syntes jeg hadde sett 8+3 et sted, men klarte ikke helt å skjønne hvor, så da blei det til at jeg spurte hvor langt du var kommet likevel... He he, greit å ha noe å skylde på. Gratulerer med 8+4 i dag! Enda en dag nærmere!
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2012 #18 Skrevet 11. januar 2012 Livmoren kommer ikke ut av bekkenet før uke 12, og frem til det er det "god" plass til alt nedi der. Magen som kommer før skyldes bare luft, hormoner og\eller forstoppelse;-)
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 12. januar 2012 #19 Skrevet 12. januar 2012 Anonym 13:36, tusen takk Men blir jo litt nysgjerrig... Hvem er du?
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2012 #20 Skrevet 12. januar 2012 samma kan det være, magen er dær å ser ikke ut til å forsvinne.. hadde helst sett at den kunne ha venten noen uker til før den blåste seg opp.. men sånn er det nå, ikke noe å gjøre med det HI
Tibra Skrevet 12. januar 2012 #21 Skrevet 12. januar 2012 Jeg er 9+3 og oppblåst som en ballong, spesielt på kveldstid. Trist nok er det nok bare luft, siden livmora ikke har kommet opp av bekkenet ennå..Husker fra sist at lufta gikk ut av ballongen i uke 13-14 og at den ordentlige magen med en fin liten kul kom i uke 20 først.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå