Gå til innhold

Forvirret!

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Testet positivt for 4 dager siden. Har en baby på 4 mnd og har ikke gått igjen mensen. Vet at jeg må ha blitt gravid rundt 19 des. Hadde litt spør av gammelt blod før jeg fikk en liten blødning med friskt blod forrige søndag. Så ingen ting mer, og jeg testet derfor på fredag. Søndag hadde jeg igjen en liten blødning med friskt blod, liten brunlig slimklump først, så litt friskt, før det gikk over i brunt og bittelitt koagler. Har hatt 3 normale svangerskap, der jeg ikke hadde antydning til blødninger. Har hatt en MA der jeg hadde noen små blødninger med dager/ uker mellom, og der jeg fikk påvist MA i uke 12. Er det noen som har hatt flere sa/ma og kan fortelle meg om det artet seg noenlunde likt hver gang? Dette var jo ikke planlagt, og jeg kjenner ar jeg sliter litt med hele bgraviditeten. Abort er uaktuelt, så jeg kjenner behovet for å vite hva jeg skal innstille meg på. Nå tenker jeg at det sikkert går galt, før jeg tenker på at jeg blir 4 barns mor når minsten fyller 1. Dette driver meg til vanvidd!!!! Vet jo at dere ikke kan gi meg svar, men trenger bare å lufte tankene litt, og høre andres erfaringer;) har legetime på mandag, så da får jeg be om hcg prøver;)

Takk for at dere gadd lese

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...