Gå til innhold

Hei Jenter!!*ser igjen*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei :)

Regner med det er godt å være ferdig med, og det er for det beste :)

For jeg får også inn 2013 som et fødselsår på deg, pånsiste halvdel av året :) en nydelig gutt :)

Får du opp moe på meg?:) gravid nå??

210488

Om dere ikke kan spå **Bellasnella**, så lag deres egen tråd til henne. Ikke ''stjel'' tråden hennes. Det blir bare rot :)

**Bellasnella** fikk du pm min? svarte deg her inne, men vet ikke om du har lest det ;-)

svarer nu! ;)

Hei

Regner med det er godt å være ferdig med, og det er for det beste

For jeg får også inn 2013 som et fødselsår på deg, pånsiste halvdel av året en nydelig gutt

Får du opp moe på meg? gravid nå??

210488

Tusen takk for svar!

Alle sier det samme og har gjort det i et års tid.. Liten guttebaby i 2013. Jeg tror jeg må stole på det nå!! Får du noe inn vedrørende det svangerskapet?? Er så redd for å prematur fødsel og komplikasjoner i et nytt svangerskap med tanke på koniseringen.

Jeg føler det nærmer seg veldig for svangerskap på deg.. enten er du gravid nå ellers så blir du det innen en 3 mnd periode. Får inn en gutt! :)

Annonse

Får du opp noen ang forlovelse på oss?

Første som poppet opp var 2013 ;)

Oj du må vere en av de først som har sett forlovelse så tidlig.. Men denne likte eg :P Får du opp noe mnd evt noe spesiel dag eller han eller eg som frir?

Kan gjerne se igjen på deg om det er noe mer du lurere på :)

Oj du må vere en av de først som har sett forlovelse så tidlig.. Men denne likte eg :P Får du opp noe mnd evt noe spesiel dag eller han eller eg som frir?

Tenker slutten av 2013. ;) hvertfall siste halvdel. ;) Får ikke opp noe mer spesifikt enn det desverre.

Er det 3 gutter totalt du ser på meg eller kommer det flere skatter vår vei? Ser du noen forlovelse denne veien da?? Videreutdannelse??

Tenker slutten av 2013. ;) hvertfall siste halvdel. ;) Får ikke opp noe mer spesifikt enn det desverre.

Er det 3 gutter totalt du ser på meg eller kommer det flere skatter vår vei? Ser du noen forlovelse denne veien da?? Videreutdannelse??

eg vil si eg ser en jente også men mulig den 3 er en siste prøve på å få en jente, men det blir gutt..

Videreutdanning får eg ikke opp noe før evt 2014... Da blir det noe endten studie eller kurs men tror mer for studie....

Annonse

Hei

Regner med det er godt å være ferdig med, og det er for det beste

For jeg får også inn 2013 som et fødselsår på deg, pånsiste halvdel av året en nydelig gutt

Får du opp moe på meg? gravid nå??

210488

Tusen takk for svar!

Alle sier det samme og har gjort det i et års tid.. Liten guttebaby i 2013. Jeg tror jeg må stole på det nå!! Får du noe inn vedrørende det svangerskapet?? Er så redd for å prematur fødsel og komplikasjoner i et nytt svangerskap med tanke på koniseringen.

Jeg føler det nærmer seg veldig for svangerskap på deg.. enten er du gravid nå ellers så blir du det innen en 3 mnd periode. Får inn en gutt! :)

Får ikke inn noe problem pga koniseringen.. Så det skal du ikke tenke på :)

Ååh, håper virkelig at det har klaffet nå.. Ikm på mandag :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...