**Bellasnella** Skrevet 10. januar 2012 #1 Skrevet 10. januar 2012 Da har jeg blitt konisert (fjernet en del av livmorhalsen) pga celleforandringer. Hatt en del komplikasjoner med bl.a kraftig blødning og er helt tappet for energi kjenner jeg. Vært laaangt nede i kjelleren pga engstelse og mye redsel, Håper dette snur nå. Bare lurer på dere får opp noen flere barn på meg og om alle forandringene ble fjernet denne gangen? Noen om får opp noe annet min vei?? Ser selvfølgelig igjen.. F: 24.01.85
-mtp- Skrevet 10. januar 2012 #2 Skrevet 10. januar 2012 Hei Får opp at alt er i orden så du slipper å gå igjennom noe slikt igjen Får opp barn i 2013 mulig slutten.... får også noe opp laaaangt bak i tid vil si 2016 også kommer det en mann her til meg no... Men aner ikke om han har noe kontakt med deg på noen måter.... Må si eg får opp en dame også men som sagt aner ikke om dette har noe med deg å gjøre men har du misten noen av familien din? evt vet du alder? disse som eg får opp er egentlig litt for unge til å vere oldeforelder...
-mtp- Skrevet 10. januar 2012 #3 Skrevet 10. januar 2012 Lyst å se igjen? har søkt på jobb her for noen dager siden og det var mangen stillinger inni en men varierte i stillings prosent fra 40-100% ser du evt om eg blir kontaktet for et interjuv og evt får en av disse stillingene evt hva stillings prosent? 17 04 86.. tusen takk
**Bellasnella** Skrevet 10. januar 2012 Forfatter #4 Skrevet 10. januar 2012 Tusen takk for svar. Det setter jeg pris på! Jeg har mistet min morfar (70 år), min farmor (ikke biologisk, min far er adoptert) døde 79 år gammel, min farfar (biologisk) døde da han var i slutten av 60 årene. Tror desverre ikke min far har så lenge igjen heller. Han er forsåvidt ung, men rusmisbruker og alkoholiker. Vært det i alle år. Ser du hva du får opp i 2016? Jeg føler energier rundt meg store deler av dagen og jeg er overbevist om at jeg har flere skytsengler som passer på meg.
**Bellasnella** Skrevet 10. januar 2012 Forfatter #5 Skrevet 10. januar 2012 Jeg føler du får en 75-80 % stilling om veldig kort tid. Usikker på om det er den du har søkt på nå, men det skulle ikke forundre meg. Er det innen helse du har søkt?
bettisen Skrevet 10. januar 2012 #6 Skrevet 10. januar 2012 Blir jeg gravid ila 2012 - vi begynner å prøve til høsten. jeg 210187 sambo 120780
-mtp- Skrevet 10. januar 2012 #7 Skrevet 10. januar 2012 Tusen takk for svar. Det setter jeg pris på! Jeg har mistet min morfar (70 år), min farmor (ikke biologisk, min far er adoptert) døde 79 år gammel, min farfar (biologisk) døde da han var i slutten av 60 årene. Tror desverre ikke min far har så lenge igjen heller. Han er forsåvidt ung, men rusmisbruker og alkoholiker. Vært det i alle år. Ser du hva du får opp i 2016? Jeg føler energier rundt meg store deler av dagen og jeg er overbevist om at jeg har flere skytsengler som passer på meg. OK no får eg ikke noen av de frem men de kom med en gang eg skrev til deg i ste.... Men vil tippe Han som kom først var en 40-50 årene... Og dama var i 65-70 årene hun hadde disse gamle trekkene i ansikte, men ikke denne mannen eg vil mer se på han som en onkel"alder".... Men kan plinge på igjen om eg får den opp igjen Har ikke nok energi i dag til å kalle på dem desverre klarer ikke eg å få opp skytsengler av en eller annen grunn men kjenner din energi rundt deg er ganske spent 24/7.....
-mtp- Skrevet 10. januar 2012 #8 Skrevet 10. januar 2012 Jeg føler du får en 75-80 % stilling om veldig kort tid. Usikker på om det er den du har søkt på nå, men det skulle ikke forundre meg. Er det innen helse du har søkt? det er innen barn eg har søkt no.. Men har helse i tankene lyst å jobbe 3 dager i uken og annen hver helg i helsevesenet Så ikke rart du får det opp...
**Bellasnella** Skrevet 10. januar 2012 Forfatter #9 Skrevet 10. januar 2012 Energien min nå er nok ganske spent fordi jeg fortsatt venter på de siste prøveresultatene fra koniseringen. Om de fikk med seg alt eller om jeg må inn igjen.. Gruer meg veldig til svaret og har hatt en vanskelig tid bak meg. Klarer du å se noe vedrørende neste svangerskap.. Får du opp noen komplikasjoner av noe slag?? Får du opp flere enn 1 barn til?? Evt kjønn?? har så inderlig lyst på et barn til.. Tusen takk for svar. Noe mer du vil at jeg skal se på??
**Bellasnella** Skrevet 10. januar 2012 Forfatter #10 Skrevet 10. januar 2012 Kanskje du skulle prøvd hjemmesykepleien?? Tror det kan være noe for deg.. Heller mer mot det enn barn.. men det er jo barn i hjemmesykepleien og da, selv om det er mest eldre.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2012 #11 Skrevet 10. januar 2012 Hei. Kan du se om jeg blir gravid og får barn? f: 050173
**Bellasnella** Skrevet 10. januar 2012 Forfatter #12 Skrevet 10. januar 2012 Jeg ser kun på de som ser på meg i denne tråden. dere andre får lage egen tråd så svarer jeg det jeg har energi til nå.
Anette_33 Skrevet 10. januar 2012 #13 Skrevet 10. januar 2012 Hei, Kan du se når jeg føder? Går fødsel greit? F.dato: 27.02.78 Mvh anette
-mtp- Skrevet 10. januar 2012 #14 Skrevet 10. januar 2012 Energien min nå er nok ganske spent fordi jeg fortsatt venter på de siste prøveresultatene fra koniseringen. Om de fikk med seg alt eller om jeg må inn igjen.. Gruer meg veldig til svaret og har hatt en vanskelig tid bak meg. Klarer du å se noe vedrørende neste svangerskap.. Får du opp noen komplikasjoner av noe slag?? Får du opp flere enn 1 barn til?? Evt kjønn?? har så inderlig lyst på et barn til.. Tusen takk for svar. Noe mer du vil at jeg skal se på?? Om du får opp noe ang flere barn evt kjønn? forlovelse? er vel egentlig det eg lurer mest på Får opp en gutt til iallefall men også noe i 2016 dette kan også vere svangerskap men får opp noe mye mer.. er du gift? mulig det er det om du ikke alt er det da Får opp et OK svangerskap med en som blir født i uke 37-38
-mtp- Skrevet 10. januar 2012 #15 Skrevet 10. januar 2012 Kanskje du skulle prøvd hjemmesykepleien?? Tror det kan være noe for deg.. Heller mer mot det enn barn.. men det er jo barn i hjemmesykepleien og da, selv om det er mest eldre. Eg har jobbet i hjemmesyke pleien men pga min mor jobbet der også så fikk ikke eg jobbe der siden kommunen ikke godtok familier i samme bedrift... Samt er eg ganske avhengig av prosent stilling eg får siden eg går på NAv * noe drit asså* Derfor søker eg på alt som er og tar det eg får så får eg heller søke videre etter det selv om den jobben eg får ikke er noe.. Eg er bare ute etter å få jobb no i først omgang for å få mer penger enn det eg har per i dag og så får eg heller leite etter " drømmejobben" mens eg har en annen jobb
**Bellasnella** Skrevet 10. januar 2012 Forfatter #16 Skrevet 10. januar 2012 Energien min nå er nok ganske spent fordi jeg fortsatt venter på de siste prøveresultatene fra koniseringen. Om de fikk med seg alt eller om jeg må inn igjen.. Gruer meg veldig til svaret og har hatt en vanskelig tid bak meg. Klarer du å se noe vedrørende neste svangerskap.. Får du opp noen komplikasjoner av noe slag?? Får du opp flere enn 1 barn til?? Evt kjønn?? har så inderlig lyst på et barn til.. Tusen takk for svar. Noe mer du vil at jeg skal se på?? Om du får opp noe ang flere barn evt kjønn? forlovelse? er vel egentlig det eg lurer mest på Får opp en gutt til iallefall men også noe i 2016 dette kan også vere svangerskap men får opp noe mye mer.. er du gift? mulig det er det om du ikke alt er det da Får opp et OK svangerskap med en som blir født i uke 37-38 Vi er ikke gift nei. Har en treg samboer. I 2016 har vi vært sammen i 10 år så det kan jo være er giftermål gitt... Håper han frir før den tid men.. hehe.. Har alltid sett for 4 barn så jeg håper ikke denne koniseringen ødelegger for det. men om den gjør det så har jeg 2 flotte gutter som jeg er utrolig glad for å være mamma til!! Jeg får inn barn på deg ja.. litt usikker på om du har barn? Får egentlig ikke inn det... Mulig jeg tar feil. Får inn 3 barn på deg. 2 jenter og en gutt! Får ikke inn noen utdannelse akkurat nå, men tror det blir noe kurs om ikke alt for lenge. Har du bestått videregående? føler du mangler noen fag, men at motivasjonen ikke er på topp. Er drømmen sykepleier? Får inn at du heller mot den veien.. evt vernepleier, førskolelærer eller barneverspedagog. Får inn et barn på deg i 2013. Ei jente.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2012 #17 Skrevet 10. januar 2012 Da har jeg blitt konisert (fjernet en del av livmorhalsen) pga celleforandringer. Hatt en del komplikasjoner med bl.a kraftig blødning og er helt tappet for energi kjenner jeg. Vært laaangt nede i kjelleren pga engstelse og mye redsel, Håper dette snur nå. Bare lurer på dere får opp noen flere barn på meg og om alle forandringene ble fjernet denne gangen? Noen om får opp noe annet min vei?? Ser selvfølgelig igjen.. F: 24.01.85 Hei. Får opp at det er i orden med deg nå og du kan slappe av. Får også opp barn på deg. Jeg ser tre barn. Du har hatt en tøff tid, og jeg får inn at du vil oppleve noe tøft i fremtiden, men du vil takle det også. Jeg får opp barn i slutten av 2013 i begynnelsen av 2014. Håper du kan se tilbake på meg om jeg vil få barn? f: 050173
-mtp- Skrevet 10. januar 2012 #18 Skrevet 10. januar 2012 Eg har 2 jenter fra før.. Ja har veldig lyst å bli sykeplpeier Men mangler noen fag der ja Har ikke studie kompetanse da eg er utdannet agronom... har søkt på kurs/skole 6 mnd kurs innen helsefag for å så gå videre innen sykepleien om det går... Får du opp noe om eg har jobb innen 2012 går ut? evt når denne jenten/gutten kommer i 2013?
**Bellasnella** Skrevet 10. januar 2012 Forfatter #19 Skrevet 10. januar 2012 Da har jeg blitt konisert (fjernet en del av livmorhalsen) pga celleforandringer. Hatt en del komplikasjoner med bl.a kraftig blødning og er helt tappet for energi kjenner jeg. Vært laaangt nede i kjelleren pga engstelse og mye redsel, Håper dette snur nå. Bare lurer på dere får opp noen flere barn på meg og om alle forandringene ble fjernet denne gangen? Noen om får opp noe annet min vei?? Ser selvfølgelig igjen.. F: 24.01.85 Hei. Får opp at det er i orden med deg nå og du kan slappe av. Får også opp barn på deg. Jeg ser tre barn. Du har hatt en tøff tid, og jeg får inn at du vil oppleve noe tøft i fremtiden, men du vil takle det også. Jeg får opp barn i slutten av 2013 i begynnelsen av 2014. Håper du kan se tilbake på meg om jeg vil få barn? f: 050173 Takk for svar. Jeg ser ei datter på deg og graviditet innen et års tid. :)
**Bellasnella** Skrevet 10. januar 2012 Forfatter #20 Skrevet 10. januar 2012 Eg har 2 jenter fra før.. Ja har veldig lyst å bli sykeplpeier Men mangler noen fag der ja Har ikke studie kompetanse da eg er utdannet agronom... har søkt på kurs/skole 6 mnd kurs innen helsefag for å så gå videre innen sykepleien om det går... Får du opp noe om eg har jobb innen 2012 går ut? evt når denne jenten/gutten kommer i 2013? Ja du har definitivt jobb før 2012 går ut. Da tror jeg du får en gutt neste gang og svangerskap i slutten av året. Tipper han kommer i aug/sept 2013.
-mtp- Skrevet 10. januar 2012 #21 Skrevet 10. januar 2012 wow tester posetivt om rundt 1 år da hehe jaja så lenge eg har fast jobb gjør det ikke noe å bli grvid igjen tusen takk for t du tok titten... No hopper eg i dysjen og så legger eg meg men om dt er noe eg skal se på igjen gi en lyd
Stars23 Skrevet 11. januar 2012 #22 Skrevet 11. januar 2012 Da har jeg blitt konisert (fjernet en del av livmorhalsen) pga celleforandringer. Hatt en del komplikasjoner med bl.a kraftig blødning og er helt tappet for energi kjenner jeg. Vært laaangt nede i kjelleren pga engstelse og mye redsel, Håper dette snur nå. Bare lurer på dere får opp noen flere barn på meg og om alle forandringene ble fjernet denne gangen? Noen om får opp noe annet min vei?? Ser selvfølgelig igjen.. F: 24.01.85 Hei :)veldig trist å lese hva du har gått igjennom. Men om det er til noe trøst så ser jeg graviditet på deg i 2013 ;-) er egentlig på vei ut døra nå, men måtte bare gi deg et raskt svar. Kan se mer på deg senere, da kan jeg se om jeg får opp noe mer. Er det greit jeg sender deg en pm om mine spørsmål til deg? Du svarer meg når du har energi til det
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2012 #24 Skrevet 11. januar 2012 Hei. Andregangsgravid og har en vakker gutt fra før, samme far. Vi lurer fælt ang kjønn, storebror på 3 snart 4 år er bombesikker på jentebaby. vi skal på ul den 13 feb, og oppdaterer gjerne. Vi har jevnt antall gutter og jenter i begge familier og lurer på om du klarer å se kjønn? jeg er også veldig spent mtp fødselen som kommer i juli. Sist fødsel var ikke lett, varte lenge og endte i keisersnitt. Ser du om det kanskje går bedre denne gang? Vi er sååå takknemmelige for svar!! F: 25.05.83 og Termin 17 juli. -snart tobarnsmamma-
silje mor88 Skrevet 11. januar 2012 #25 Skrevet 11. januar 2012 Hei:D jeg har termin 01.02.12:) ser du når vesle jenta kommer?? er veldig klar;) født 20.09.88:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå