Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lykke til med innsetting!!:)

(Forresten: hvorfor ville forsøk blitt avbrutt hvis innsetting har blitt på søndag??)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for det:-) ønsker deg også lykke til med testing snart:-) krysser fingrene!:-) klinikken har ikke åpent på søndag, og de ville ikke sette inn hvis det ikke var optimalt iforhold til eggl. Hadde vert utrolig kjipt. Har gått på prednisolon og klexane i 2 uker nå. Synd hvis det skulle vert for ingenting. Det er ikke så veldig gøy med alle disse medisinene vi putter i oss. Det tror jeg de fleste av oss tenker her inne:-) men en dag må det vel klaffe, og da er det så absolutt verdt det:-)

Skrevet

testet i dag.. og den var positiv.. håper bare at den klorer seg fast. :)

Gratulerer! Kan jeg spørre om noe? De gangene du mistet, hadde det noe å si at det var fryseforsøk? Jeg skal begynne med det nå, og er veldig nervøs for alt!

Skrevet

maoi: veldig rart at klinikken ikke har åpent på søndager!!!! Det er jo ikke akkurat så lett å planlegge hvilken dag man skal sette inn egg på. Ja, ja, bra du skal sette inn på lørdag da:-)

Skrevet

Noen andre som blir sykt kvalm av progynova ??

Skrevet

Gratulerer! Kan jeg spørre om noe? De gangene du mistet, hadde det noe å si at det var fryseforsøk? Jeg skal begynne med det nå, og er veldig nervøs for alt!

Det skal ikke ha noe å si om det er fryseforsøk el om det er ferskforsøk.. de setter ikke inn egg uten at de vet at det er bra.

Første jeg mistet var i uke 21/22 pga en infeksjon.. andre jeg mistet var i uke 6.. legen regnet med at embryoet ikke utviklet seg som det sku. Veslefrøkna vår er ifra fryseforsøk og jeg er igjen gravid på fryseforsøk.. Har 3 venninner som også har fått barn på fryseforsøk som ikke ble gravide på ferskforsøk..

lykke til. :)

Skrevet

Det skal ikke ha noe å si om det er fryseforsøk el om det er ferskforsøk.. de setter ikke inn egg uten at de vet at det er bra.

Første jeg mistet var i uke 21/22 pga en infeksjon.. andre jeg mistet var i uke 6.. legen regnet med at embryoet ikke utviklet seg som det sku. Veslefrøkna vår er ifra fryseforsøk og jeg er igjen gravid på fryseforsøk.. Har 3 venninner som også har fått barn på fryseforsøk som ikke ble gravide på ferskforsøk..

lykke til. :)

Takk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...