Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ringt inn mens i dag til St.Olav og skal på UL ons 18/1. Skal sette inn i naturlig syklus. Blir vel innsetting uka etter kanskje. Er det flere i samme båt som er på ca- samme tidspunkt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei hei

så spennende (",)

vi skal i gang med fryeforsøk i februar,men har en del hormoner jeg skal ha i meg så vi er ikke helt samtidig.

har du hatt fryseforsøk før??

masse lykke til

Skrevet

Har du fryseforsøk m hormoner? Hvilke hormoner tar du da?

Jeg har hatt ett fryseforsøk for snart tre år siden. Det var også i naturlig syklus. Vellykket forsøk!

Skrevet

Jeg venter bare på mensen så setter jeg også i gang. Tror det blir i neste uke. Jeg skal også ha hormoner

Skrevet

Jeg er igang med medisiner.. :) går på progynova og skal brukte utrogestan hvis det blir innsetting. Skal på ul nå på fredag for å måle og se om det blir innsetting. hvis det blir så blir det i starten av neste uke.. :)

HAdde innsetting 16 desember, men testet negativ 30 desember.

HAr ei frøken på 9 mnd som er fra fryseforsøk. :)

Nå er det de siste 2 eggene vi har på frys.. Håper vi slipper å gåigang med nytt forsøk.. :)

Skrevet

vi holder også til på st.olav. :)

Skrevet

Pleier de sette inn to egg ? jeg har to egg på frys og de ska ta opp begge

Jeg skal også gå på progynova. Blir spennende dette

Skrevet

Jeg har vært på st.olav for innsetting 4 ganger, og har hver gang spurt om de kan sette inn begge 2 eggene hvis begge overlever opptining og er bra.. men de sier da at jeg er for ung ( er 28 år) for å få satt inn begge 2.. de sier at jeg har fortsatt mange år på meg for å få barn, og at de setter ikke inn 2 egg uten god grunn til det..

men hos meg så har sjeldent begge eggene overlevd opptiningen..somregel et som faller fra, og et som er bra.. har blitt gravid på 3 av 4 innsettinger.. ( mistet første i uke 21/22, og andre i uke 6, og tredjeforsøk ble vår datter).. siste frysefosøk nå før jul ble jeg ikke gravid, men gleder meg til neste uke..

krysser alt som kan krysses for at oss blir gravide. :)

Skrevet

Skal i gang med fryseforsøk i feb. Men jeg må sette i gang TR først, så det bli en lang februarmnd!

Skrevet

Jeg venter på mensen som antagelig kommer i morgen, da skal jeg ringe inn å starte opp med hormoner. Regner med innsettt av egg ca i uke 9... spennende tider.. :)

Skrevet

Ringt inn mens i dag til St.Olav og skal på UL ons 18/1. Skal sette inn i naturlig syklus. Blir vel innsetting uka etter kanskje. Er det flere i samme båt som er på ca- samme tidspunkt?

heisann, jeg skal ha mensen idag,men har ikke kommet, skal også sette inn i naturlig syklus på st.olavs.

Skrevet

Å så spennende! Mange i samme båt! Det er bra.

Snuppo og Engel2010...., vi ligger ca likt i løypa ser d ut til. :)

Snuppo:når skulle du hatt mensen? Kjedelig å vente...

Skrevet

Å sÅ spennende! Mange i samme bÅt! Det er bra.

Snuppo og Engel2010...., vi ligger ca likt i løypa ser d ut til. :)

Snuppo:nÅr skulle du hatt mensen? Kjedelig Å vente...

skulle vel hatt den idag...sÅ den mÅ da komme imorgen da, eller dagen er ikke omme enda:P

Skrevet

2 dager igjen til ul for å se om det blir innsetting neste uke.. :) gleder oss masse.. bare synd at det er nesten 40 mil å kjøre hver vei. men vel verdt det da. :)

Skrevet

Snuppo: den dukker vel opp i morgen. I såfall er du 2-3 dager etter meg.

Engel2010+jente2011:40 mil er et stykke!! Nordover eller sørover? Jeg kommer nordfra, men har bodd i Trondheim i 15 år. (Jeeez, det hørtes lenge ut. Følte meg plutselig litt gammel...;-))

Snuppo: bor du i byen eller er du også tilreisende under forsøkene?

Skrevet

Snuppo: den dukker vel opp i morgen. I såfall er du 2-3 dager etter meg.

Engel2010+jente2011:40 mil er et stykke!! Nordover eller sørover? Jeg kommer nordfra, men har bodd i Trondheim i 15 år. (Jeeez, det hørtes lenge ut. Følte meg plutselig litt gammel...;-))

Snuppo: bor du i byen eller er du også tilreisende under forsøkene?

bor i stjørdaln jeg

Skrevet

Jeg også! I sverige da. Jeg ringte sykehuset på mandag for å være tidlig ute (vår datter ble nettopp 1 år). Trodde at hvis jeg ringte nå så hadde vi mulighet å få forsøk i februar-mars en gang. Så sa de at jeg kunne få innsetning allerede etter neste mens som forhåpentligvis kommer rundt 21-24 januar (litt ustabil syklus). Ble overraska ja! Og veldig glad:) Går det virkelig så fort? Noen som vet hvor mange dager man skal ta progynon, og når man skal begynne med det, før innsetting? Venter på informasjon i posten.

Lykke til alle sammen!

Skrevet

Har du fryseforsøk m hormoner? Hvilke hormoner tar du da?

Jeg har hatt ett fryseforsøk for snart tre år siden. Det var også i naturlig syklus. Vellykket forsøk!

hei hei

så fint å lese at det lykkes på fryseforsøk,er så nervøs for at egget ikke skal overleve opptiningen.

ja fryseforsøk med hormoner skal gå på progynova og utrogestan når det evt blir innsetting.

har sett mange som skriver at fryseforsøk er letter for kroppen å komme gjennom siden det ikke er så masse hormoner med i prosessen så håper dette stemmer for meg også

Skrevet

Jeg skal bare gå på progynova til insett og lutinus etter... Hører at mange får noen medisner rett før insett.. Håper de har gjort rett for oss da. Satse på Hausken vet ka de drive me :)

Er så kjedelig å vente på mensen ..... tålmodighet kom te meg

Skrevet

Vi kjører nordover.. bor like sør for lillehammer. :) det er jaggu langt nok å kjøre.. og verste av alt er at pasientreiser krever at vi kjører tur/retur på et døgn uten overnatting da de sier at det ikke er langt nok for å få dekket overnatting.. helt tulette spør du meg.. tok da inn på hotel vi da.. kjørte tur/retur en gang i fjor. drog kl 05 fra hjemme, og var hjemme igjen kl 23.. brukte litt lenger tid pga at etter innsettingen så fristet det lite å bare sette seg i bilen å kjøre rett hjem. så måtte shoppe litt første. :)

Skrevet

jeg skulle sette inn i naturlig syklus...skulle ikke gå på noe......lurer på hvordan det er

Skrevet

Venter også på mensturasjonen som helt sikkert kommer imorgen. Skal sette inn i naturlig syklus, så det blir forhåpentligvis om ett par uker det da. Er spent, mitt første fryseforsøk:-) er det noen her som har opplevd at ingen av eggene overlever opptining? Er veldig nervøs for det...

Skrevet

Venter også på mensturasjonen som helt sikkert kommer imorgen. Skal sette inn i naturlig syklus, så det blir forhåpentligvis om ett par uker det da. Er spent, mitt første fryseforsøk:-) er det noen her som har opplevd at ingen av eggene overlever opptining? Er veldig nervøs for det...

er også mitt første. hurra, mensen kom idag ;.)

Skrevet

Da ligger vi likt ann da snuppo:-) så spennende:-) håper på positive resultat denne gang. Kansje er det fryseforsøk som må til. De sier jo at noen responderer mer positivt på det. Mindre stress og mindre smerter:-)

Skrevet

Da ligger vi likt ann da snuppo:-) så spennende:-) håper på positive resultat denne gang. Kansje er det fryseforsøk som må til. De sier jo at noen responderer mer positivt på det. Mindre stress og mindre smerter:-)

får satse på det.

denne gangen skal jeg være forsiktig med testinga... forrige insett fikk jeg positive tester og mensen....det var et par dager med berg og dalbane følelser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...