Gå til innhold

stikking i underlivet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er 3. gangen jeg er gravid,men kan ikke huske å hatt så mye stikkinger i underlivet tidligere... Hva er egentlig disse stikkingene?

Er forresten 34 uker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg har en del stikkinger jeg også og spesielt når jeg er ute å går tur. Jeg er i uke 37+4 og har spurt jordmor om dette. Hun mener at det er hode som presser ned og kan trykke på en nerve. Hode til barnet kan begynne å feste seg:O))

Det er ikke farlig. Bare et godt tegn..

Lykke til!!

Skrevet

Hei.

Jeg har hatt det en stud også. Er nå i uke 36+4, men begynte med det tidligere.

Spurt to jordmødre om det er babyen som fester seg. Fått likt svar fra begge: "Man kjenner ikke at babyen fester seg... Er bare normalt å ha litt stikkninger, ""nedpress og murring der nede".

Og den berømte setningen: "Alle kjenner så forskjellig så det kan jeg ikke svare på =/"

Men det er NORMALT ihvertfall:) hehe.

Skrevet

Jeg også lurer på disse stikkingene. Har hatt det noen dager nå og er bare i uke 27.. Ser de fleste som skriver om det er lenger på vei og har bare få uker igjen..

Skrevet

Jeg har også sånne med jevne mellomrom, i kombinasjon med herlig bekkenløsning. Begge deler virker til å bli verre jo mer jeg beveger meg. Aner ikke om de har noen sammenheng med bekkenløsningen, men det er i alle fall helt normalt, og det er jo det viktigste.. :)

Skrevet

Hi her :)

Bra at det iaf er normalt! :) Jeg synes disse stikkingene minner meg litt om starten av en fødsel. Akkurat som noen stikker meg med nål eller med kniv oppi i "der". Det som er forskjellen denne gangen i forhold til de 2 forrige svangerskapene er at babyen er størrre enn de to forrige og at jeg har mer vann i kroppen enn de to forrige gangene. Kanskje dette har en sammenheng? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...