Gå til innhold

Avent brystpumpe - manuell eller elektrisk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle til å bestille en elektrisk en nå... Men ble så i tvil om det er nødvendig.

Jeg hadde en mauell sist(ca 10 år siden) og det fungerte fint, var heller ikke så mye jeg brukte den. Slik tror jeg det blir nå også...

Noen formeninger eller erfaringer?

Skrevet

Jeg brukte manuell sist. Pumpa ikke MYE men nesten hver dag en periode. Syns den funka helt fint.. Følte ikke noe behov for en automatisk ihvertfall..

Skrevet

Jeg har Avent sin som kan brukes både elektrisk og manuell. Pumpet minst en gang per dag, og forsøkte kun manuell en gang. Ble nesten så jeg pumpet av meg hånden, slitsomt i lengden. Sverget til elektrisk resten av tiden, og det fungerte ypperlig her.

Skrevet

Hei!

Jeg hadde en elektrisk pumpe fra medela sist og kunne aldri ha tenkt meg å bruke en manuell pumpe. Det kommer nok an på hvor mye du skal pumpe, men det er ikke tvil om at armene/hendene får slappet mer av med en elektrisk en.

Skrevet

Jeg har også Avent sin som kan brukes som elektrisk og manuell. Brukte den manuelle først, men etter at jeg testet den elektriske har jeg kun brukt den! Pumper ikke mye, men det er jo så mye mer behagelig med elektrisk!! Synes det er vel verdt pengene!

Skrevet

Jeg hadde og den fra avent som kan brukes manuelt og elektrisk. Bortkastete penger for min del. Brukte den elektriske et par ganger, synes den gjorde en veldig dårlig jobb i tillegg til at lyden var helt grusom. Følte meg egentlig som en ku! :P

Så jeg sverget til manuell. Pumpet minst en gang om dagen og det var ikke noe slitsomt. Men så hadde jeg MYE melk, vet ikke om det har noe å si. Trengte bare å pumpe til jeg fikk vakum så fylte flaska seg av seg selv :)

Skrevet

Hei hei :)

Jeg hadde Medela sin manuelle forrige gang. Synes den funka helt fint til mitt behov. Pumpa mye i begynnelsen, men så kun hvis jeg skulle bort og mini trengte mat.

Hadde også mye melk...så det gikk egentlig av seg selv ;)

Kommer til å bruke den denne gangen også :)

Skrevet

Har en veldig lite brukt elektrisk Aventpumpe til salgs om noen er intr.. hva kan jeg ta for den tro?

Skrevet

Tusen takk for svar!:) Endte opp med en manuell og betalte 40$ for den. Noen tjener veldig mye på salg her i dette landet;)

De skulle ha 670kr på Apoteket her...

gutteklubben grei; Skulle jeg kjøpt en brukt, så måtte den i hvert fall ha vært halv pris. Kanskje mindre også...

Skrevet

jeg hadde manuell og syns det var bortkastet penger. jeg skal kjøpe elektrisk nå:)

Skrevet

Tusen takk for svar! :) Endte opp med en manuell og betalte 40$ for den. Noen tjener veldig mye på salg her i dette landet;)

gutteklubben grei; Skulle jeg kjøpt en brukt, så måtte den i hvert fall ha vært halv pris. Kanskje mindre også...

Hvor fant du den så billig?? :)

Skrevet

Jeg har også avent sin, og får ikke til å pumpe manuelt (det kommer ikke noe melk ut). så anbefaler helt klart elektrisk. Men - dersom du vet at manuell fungerer for deg er det kanskje greit?

Gutteklubben; jeg kjøpte min brukt for 600,- Var veldig lite brukt og alle delene så helt nye ut.

Skrevet

Tusen takk for svar! :) Endte opp med en manuell og betalte 40$ for den. Noen tjener veldig mye på salg her i dette landet;)

Hvor fant du den så billig?? :)

walmart.com :)

Skrevet

Jeg kjøpte den elektriske siden jeg pumpet så mye første gang. Men, det var noe galt med den så den virket bare innimellom, og jeg er ikke den som får meg til å klage på varer. Ble bare til at jeg automatisk brukte den manuelt. Irriterer meg over at jeg er så pysete på å klage, for med 5 brystbetennelser og altfor mye melk, måtte jeg pumpe dag og natt ei stund. Det ble tungt til fingre og håndledd... men, alt går:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...