Gå til innhold

Ul på Oslo Medisinske Senter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har har tatt 3D UL på Oslo Medisinske Senter?

Var de flinke?

Takker for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hei

Vi tok UL der i uke 7, da synes jeg gynekologen var litt for brå og rask, min samboer synes hun forklarte bra, men for meg gikk alle inntrykkene litt for fort.

MEN, det skal sies...vi bestilte neste UL på Majorstuaklinikken, da var jeg 12+3, og der jobbet den samme damen! Hun jobber visst noen dager her, og noen dager der. På Majorstuaklinikken var vi kjempefornøyde med henne, hun tok seg god tid, forklarte grundig, var tålmodig og viste oss mange detaljer på bildene som er viktige for barnets helse. Vi fikk mange fine bilder og skal tilbake til henne for 3D-ultralyd. Jeg vil absolutt anbefale henne :) Neste gang bestiller vi timen hos Oslo medisinske, hun skal gå over til å kun jobbe der etterhvert. Der var det jo også litt billigere, og det er jo greit ;)

Endret av MammaElisabeth
Skrevet

Anbefaler på det sterkeste (som mange andre) "Ultralydklinikken" på Lysaker. -Var der i går etter anbefaling. (3D/4D)

Fine lokaler, veldig vennlig og erfaren ultralydteknikker. Hadde en flott opplevelse både min samboer og jeg. :)

Mange fine bilder, tok seg god tid med oss og gjorde det personlig.

Bare et lite tips... ;)

Skrevet

Jeg var veldig fornøyd der!!

Hun fant ut at barnet mitt hadde en missdannelse, noe verken sykehus eller noen hadde funnet ut. Så jeg ble flyttet rett over til Riksen og får den oppfølgingen jeg og barnet trenger. Så er evig takknemlig for at jeg var der :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...