Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hei.

er i min uke 12 og sliter allerede litt med bekkenet, dette er min andre graviditet, i første fikk jeg problemer med bekkenet i uke 12, og nå ser det ut som det kommer igjen.

har aldri blitt god i bekkenet siden graviditeten.

det jeg lurer på er om vi får noe dekket av behandling? jeg går på nav nå pga sykdom og har defor ikke all verdens inntekt.

Bading skal jo også ver bra?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143900019-f%C3%A5r-vi-noe-dekket/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei.

er i min uke 12 og sliter allerede litt med bekkenet, dette er min andre graviditet, i første fikk jeg problemer med bekkenet i uke 12, og nå ser det ut som det kommer igjen.

har aldri blitt god i bekkenet siden graviditeten.

det jeg lurer på er om vi får noe dekket av behandling? jeg går på nav nå pga sykdom og har defor ikke all verdens inntekt.

Bading skal jo også ver bra?

Hei! Jeg har hatt kronisk bekkenløsning siden nr 1, og ja du får dekket fysioterapi. noeb er firkanta og da bør legen skrive "med gangvansker" når du er gravid og om du ikke blir bra etter fødsel: kronisk bekkenleddsyndrom, da får du dekket til du eventuelt blir helt bra.. Jeg har hatt gratis fyioterapi i snart 10 år.... jeg anbefaler stabilitetstrening med slynger hos fysioterapeut (record/terapimaster). sjekk www.lkb.no for info om bassengtrening i nærheten av deg. om du melder deg inn får du sponset litt av treningsavgiften av foreningen. info om hjelpemidler osv.

Jeg har fått enormt god hjelp av osteopat, men dette dekkes ikke av nav for noen. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...