Gjest lillemor og lillefrøken Skrevet 10. januar 2012 #1 Skrevet 10. januar 2012 Været er dårlig, og det er mørkt både formiddag og ettermiddag... Hva kan man da finne på med en ettåring? Er hjemmeværende for tiden, og kjeder nesten livet av oss begge. Vi er ute på trilletur, men det er kjedelig for henne, men så er hun for liten til å leke ute på lekeplasser osv. Kjenner ingen andre barn i nærheten, og hun har blitt for stor for babysang. Svømming fungerte heller dårlig. Skal prøve åpen barnehage etter hvert, men tilbudet hvor jeg bor er begrenset, og spent på hvordan det skal gå ettersom hun sover en lang lur midt på dagen (akkurat tidsnok til at vi så vidt rekker å leke litt før vi må hjem for å sove og når hun vokner så er det så kort tid igjen at vi ikke rekker å dra tilbake). Leker selvsalgt på gulvet med henne men orker ikke ligge på gulvet hele dagen heller. Akk ja... forslag??
sillyfilly og Olivia Skrevet 10. januar 2012 #2 Skrevet 10. januar 2012 Jenta mi synes det var veldig gøy å være ute på lekeplassen. Jeg husket med henne, og hadde henne på fanget ned sklia osv. Så hun kan fint leke ut med henne men du må jo hjelpe henne litt da. Med huske osv. å grave i sanda er stor stas for både store og små barn. Ellers så vet jeg ikke. Vi er veldig glad i å dra i svømmehallen. Når jeg klødde som verst i permisjonen dro jeg ut på kafe. Lot barnet spise på en bolle, og koste meg med en kaffe latte. Barnet fikk noe å se på og jeg fikk menneskelig kontakt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå