Marit 27 Skrevet 10. januar 2012 #1 Skrevet 10. januar 2012 Er i uke 19 med barn nr. en og kjenner at dette er litt skummelt... Vi har ventet lenge på dette nurket og gleder oss veldig, men samtidig går vi mot noe helt nytt og helt annerledes.. Og nå skal vi se lille gull for første gang. Har hørt hjertelyden med doppler hos JM, men nå skal vi liksom "møtes" Er det noe jeg må ta med eller huske når jeg skal på UL? Er det flere som syntes dette er litt skummelt? Er det som det sies at man liksom bare kan det? Eller er det bare hormonene mine som tar overhånd i dag? hahaha må jo le litt av meg selv da!!
pinklady81 Skrevet 10. januar 2012 #2 Skrevet 10. januar 2012 hehe du er ikke alene om å føle det sånn.. jeg er 23 uker på vei og vi har lenge ønska oss en baby men det er jo ganske skummelt å nå som det nærmer seg .. har liksom ikke helt gått helt opp for meg enda at jeg skal bli mamma . men jeg tror det er ganske så normalt å føle at det er litt skummelt samtidig som man gleder seg veldig også. men det går nok mye bedre enn man tror
Marit 27 Skrevet 10. januar 2012 Forfatter #3 Skrevet 10. januar 2012 hehe du er ikke alene om å føle det sånn.. jeg er 23 uker på vei og vi har lenge ønska oss en baby men det er jo ganske skummelt å nå som det nærmer seg .. har liksom ikke helt gått helt opp for meg enda at jeg skal bli mamma . men jeg tror det er ganske så normalt å føle at det er litt skummelt samtidig som man gleder seg veldig også. men det går nok mye bedre enn man tror Jeg har heller ikke forstått at jeg skal bli mamma ennå... er så uvirkelig:D
Gutt2011+Spire2012 Skrevet 10. januar 2012 #4 Skrevet 10. januar 2012 Det er helt vanlig å føle det slik! Jeg syntes det var skummelt den første gangen - hvordan er man en mamma? Joda, det skal jeg si deg; Det finner man ut! Man bare blir det! Herlig å se den lille på UL da! Da blir alt litt mer virkelig! Gratulere så masse! Jeg har ikke helt forstått at jeg skal ha en til baby, blir bare 14 mnd etter han første kom til verden. Litt skummelt det også ;P Men gleder meg masse!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå