Lilleprins_6/2-12 Skrevet 10. januar 2012 #1 Skrevet 10. januar 2012 ååh, jeg er såå lei nå, uansett hvilken bukse eller undertøy jeg har på meg så gnager den på magen.. kjennes nesten ut som jeg får gnagsår der.. å det er ikke det at de er for stramme, det er som om det kommer i klem med magen, når jeg sitter blir det på en måte presset mellom mage og skambeinet(?? usikker på dette, men rett under buksekanten hvertfall) 37+4 i dag, så er heldigvis ikke så lenge igjen.. men føler nesten at jeg må gå naken fra beltestedet og ned for å unngå å ha slik sviende smerte der... klarer heller ikke å gå med tights eller strømpebukse også dra disse litt opp på magen, for jeg klarer ikke at noe ligger tett inntil magen, da får jeg litt noia.. ble så lei her en dag at jeg klippte istykker ene buksen min forran slik at den hang og slang istede, men dette fungerte dårlig siden busa da datt ned x) synd det ikke er sommer, for da kunne jeg løst dette med å gått "kommando" under en sommerkjole Noen andre som har det slik, eller kanskje har noen tips/råd til meg?
RockMama Skrevet 10. januar 2012 #2 Skrevet 10. januar 2012 Gravidstrømpebukse som går oover magen, med kjole over.
Lilleprins_6/2-12 Skrevet 10. januar 2012 Forfatter #3 Skrevet 10. januar 2012 har prøvd slike gravidstrømpebukser, men de kommer ikke høyt nok, å de sitter for stramt over magen :/ så de hjelper ikke særlig..
Mininni Skrevet 10. januar 2012 #4 Skrevet 10. januar 2012 Prøv gravidtights i stor størrelse, evt gravidjoggebukser! Det funker for meg.
farmen Skrevet 10. januar 2012 #5 Skrevet 10. januar 2012 *humrer for seg selv*, kanskje det finnes gravid-onepiece??? Knis
Barbarella og froskebarna Skrevet 10. januar 2012 #6 Skrevet 10. januar 2012 Hihi, jeg går rundt med onepiecen min når jeg er hjemme, jeg... Veldig behagelig, og det er ennå plass til magen selv om det bare er noen uker til termin :-)
litekreativtbrukernavn Skrevet 10. januar 2012 #7 Skrevet 10. januar 2012 strømpebukse/tights som du klipper inn en V i front, og kjole/stor tunika over?! ...eller onepice da...men kanskje litt ugreit in public?! hehe
klatrejenta Skrevet 11. januar 2012 #8 Skrevet 11. januar 2012 (...) ble så lei her en dag at jeg klippte istykker ene buksen min forran slik at den hang og slang istede, men dette fungerte dårlig siden busa da datt ned x) (...) Hva med snekkerbukse? Da faller i hvertfall ikke buksa ned
Lilleprins_6/2-12 Skrevet 11. januar 2012 Forfatter #9 Skrevet 11. januar 2012 hummh, hvorfor har jeg ikke tenkt på det før.. Har jo en onepiece som jeg kan bruke her hjemme hvertfall og det er kanskje ikke så dumt med en tunika/kjole nå heller, er ikke akkurat så mye ute i snøen og leker så trenger ikke akkurat tenke på at det kan bli kaldt med det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå