Gå til innhold

Hvordan endre navn på facebook, jeg finner det ikke ut, kan noen pleas hjelpe meg?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Lykkeliggift_

Det er jo lov til å bytte navn. Man gifter seg kanskje, eller tar tilbake pikenavnet sitt :)

Stemmer, men man skal EGENTLIG ikke ha tullenavn på Facebook, står i brukerreglene det. Selv om mange gjør det motsatte uansett.

Annonse

Ja, enig, man har jo et ansvar for å bruke det ekte navnet sitt. Men HI kan jo ha giftet seg eller noe?

Dette står under:

"Vi bekrefter alle navneendringer før de kan vises på profilen din. Dette tar vanligvis 24 timer", det skal da kontrolleres før det kan byttes..

Endret av ☀ Lille prinsesse - juli2011 ☀
Gjest Lykkeliggift_

Ja, enig, man har jo et ansvar for å bruke det ekte navnet sitt. Men HI kan jo ha giftet seg eller noe?

Dette står under:

"Vi bekrefter alle navneendringer før de kan vises på profilen din. Dette tar vanligvis 24 timer", det skal da kontrolleres før det kan byttes..

:) Mitt svar var plantet på den som skrev at man kunne ha hvilket som helst navn på Facebook, noe som ikke stemmer.

Du kan ta hvilket som helst navn på facebook ja. De har jo ingen mulighet til å sjekke at det ikke stemmer.

Eneste som ikke blir godkjent er typiske tullenavn som Kari påfylla Nordmann..

Gjest Lykkeliggift_

Du kan ta hvilket som helst navn på facebook ja. De har jo ingen mulighet til å sjekke at det ikke stemmer.

Eneste som ikke blir godkjent er typiske tullenavn som Kari påfylla Nordmann..

Neida, de blir også godkjent... Har flere på vennelista med tullete mellomnavn. Men i brukerreglene står det at det er brudd på forumreglene å ikke bruke sitt ekte navn...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...