Gå til innhold

Ultralydklinikken på Lysaker!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må bare anbefale dette stede til 3D til dere som ønsker dette! Jeg har hatt en snuppe i seteleie siden uke 19. Så i går var vårt 5 forsøk! Og etter å ha måtte prøvde med runde 2 og masse sukker, så fikk vi endelig til bilder av vidunderet vårt <3

Han som driver dette stedet er utrolig hyggelig og ikke minst veldig opptatt av at man skal ha verdens beste opplevelse mens man er der! Jeg fikk da 4 forsøk gratis og han sa at vi ikke fikk til å går, så skulle jeg få åpen retur :P altså komme så fort hun hadde snudd seg med hodet ned.

Jeg er så lykkelig og så glad for slike mennesker! Sjelden jeg anbefaler folk på denne måten, men denne klinikken og mannen fortjener det virkelig! virkelig verdt alle pengene ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal dit i morgen, og gleder meg :)

Hørt mye godt om de!

Skrevet

Hva kostet det der? Vi har bestilt på majorstua denne gangen.

I forrige svangerskap var vi i sandvika som også var veldig bra.

Skrevet

Koster 1100kr på Lysaker :) nå har ikke jeg vært på majorstua, men kjenner 2 stykker som var der. men de var ikke helt fornøyde. Syns det var litt stressende der og at dem ikke ble så godt tatt imot. men det var helt sikkert to uheldige tilfeller :)

Skrevet

Helt supert der! Vi var der i uke 13 og han fikk gode bilder (også 3D) og video som vi er superfornøyde med.

Vi skal også om noen uker i uke 28. Gleder meg!

Helt supert at han har åpnet for tidlig UL også.

Skrevet

Tror det er de i Sandvika som har flyttet til Lysaker. Var i Sandvika forrige svangerskap. Veldig fornøyd :)

Skrevet

Vi var der forrige gang med lillemor. Har bestilt time igjen nå om et par uker

Han er så fantastisk ålreit han Dag Harald.. Sjelden man sitter igjen med en Så wow-følelse.. Fikk kjempeflotte bilder forrige gang..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...