Gå til innhold

Ultralydklinikken på Lysaker!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må bare anbefale dette stede til 3D til dere som ønsker dette! Jeg har hatt en snuppe i seteleie siden uke 19. Så i går var vårt 5 forsøk! Og etter å ha måtte prøvde med runde 2 og masse sukker, så fikk vi endelig til bilder av vidunderet vårt <3

Han som driver dette stedet er utrolig hyggelig og ikke minst veldig opptatt av at man skal ha verdens beste opplevelse mens man er der! Jeg fikk da 4 forsøk gratis og han sa at vi ikke fikk til å går, så skulle jeg få åpen retur :P altså komme så fort hun hadde snudd seg med hodet ned.

Jeg er så lykkelig og så glad for slike mennesker! Sjelden jeg anbefaler folk på denne måten, men denne klinikken og mannen fortjener det virkelig! virkelig verdt alle pengene ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest Alt inkludert
Skrevet

Helt enig med deg:)

Har vært hos han i begge mine svangerskap, og han er super hyggelig. Og har en utrolig morsom sans for humor, hehe!

Skrevet

Var hos han sist og skal dit igjen denne gangen også.. Var også veldig fornøyd!! Det er ikke for alle å forstå god service og kundeopplevelse men han har virkelig skjønnt det :) verdt hver eneste krone..

Skrevet

ja han er jo bare så god! etter alle besøkene, så må vi komme innom med snuppa når hun er født fikk vi beskjed om hehe. og det er aldrig kjedelig der :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...