Anonym bruker Skrevet 9. januar 2012 #1 Skrevet 9. januar 2012 kan man bare hoppe rett over midt i ett brett? er man sikker fra dag 1?
<3A&A<3 Skrevet 10. januar 2012 #2 Skrevet 10. januar 2012 Du kan gå inn på felleskatalogen.no og søke på cerazette der.tror det kommer opp at du kan velge pakningsvedlegget. Eller evt.kan du søke på yasmin.
sillyfilly og Olivia Skrevet 10. januar 2012 #3 Skrevet 10. januar 2012 Jeg vil anbefale deg å fullføre et brett med Cerazette først. Evt ta Yasmin i de dagene du skulle tatt Cerazette og så sukkerpillene/evt tablettfri uke. Det blir veldig kluss i blødnings systemet om du hopper over sånn uten videre. Men du er sikker fra dag 1 ja.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2012 #4 Skrevet 10. januar 2012 Du kan slutte når som helst med Cerazette, dette er et gestagenpreparat. Du kan også starte med p-piller når som helst, men dersom du starter i løpet av de første to dagene av menstruasjonen, er du sikker fra første dag. Hvis ikke bør du bruke tilleggsprevensjon første uken.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2012 #5 Skrevet 10. januar 2012 jeg har ikke fått mensen tilbake etter fødsel (9 mnd siden) og det er ikke noe opphold på cerazette pillene... legen mente jeg ikke hadde mensen pga cerazette.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2012 #6 Skrevet 11. januar 2012 Det kan godt være du ikke har mensen pga Cerazette ja, det er ganske vanlig med rene gestagenpreparater. Samme som for p-sprøyte, spiral osv.. Men det er jo også mange som ikke har fått tilbake mensen 9 mnd etter fødsel uansett
Rose04 Skrevet 12. januar 2012 #7 Skrevet 12. januar 2012 Da ville jeg gått rett over fra Cerazette til Yasmin men brukt annen prevensjon i en uke.
9nah Skrevet 13. januar 2012 #8 Skrevet 13. januar 2012 jeg har nylig sluttet på yasmin, da min lege frarådet bruk av denne grunnet for mange blodpropp-tilfeller ved bruk av denne pillen....anbefaler deg å spørre legen din om dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå