Anonym bruker Skrevet 9. januar 2012 #1 Skrevet 9. januar 2012 ...vet dere om man kan drikke alkohol mens man bruker medisinene? Eller påvirker dette prosessen negativt?
IdaPingPong Skrevet 9. januar 2012 #2 Skrevet 9. januar 2012 Hei, dette spm stilte jeg meg selv også. Men så leste jeg meg frem litt så kan man trygt ta seg ett glass eller to. Sykepleieren sa at man kan ta seg 1-2 enheter. Men under sprøytene bør det være "slutt"...
Gjest usababy Skrevet 10. januar 2012 #3 Skrevet 10. januar 2012 Alkohol har ikke noe med virkningene til spray og sprøyter å gjøre, så det påvirker ikke noe negativt.
IdaPingPong Skrevet 12. januar 2012 #4 Skrevet 12. januar 2012 Var på sykehuset idag, å fikk bekreftet at alkohol skulle IKKE drikkes under sprøytene. Skal på julebord til helga og spurte om å få ta vin til maten, men fikk streng beskjed om at man skulle te seg som man var gravid..
Ele Skrevet 13. januar 2012 #5 Skrevet 13. januar 2012 I skrivet jeg fikk sto det at alkohol frarådes. Selv drakk jeg ingenting fra jeg begynte på spray, men så ble resultatet uansett elendig da, så jeg gir ingen fasit på den...
Gjest usababy Skrevet 13. januar 2012 #6 Skrevet 13. januar 2012 Kan noen forklare HVORFOR alkohol er skadelig under sprøyteperioden? Har det med eggkvalitet å gjøre, eller med noe annet? Eller er det bare forbehold fordi man ikke vet? Det er såklart ingen problem å la være, men jeg vil gjerne vite grunnen til det når ting blir frarådet eller omvendt. Det holder ikke bare at de sier at en bør/bør ikke gjøre noe, jeg vil vite hvorfor også. Har noen fått vite hvorfor?
IdaPingPong Skrevet 13. januar 2012 #7 Skrevet 13. januar 2012 Ring å hør såfår du svar på det du ønsker!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå