Gå til innhold

Dere som har vært gjennom hele prosessen...

Anbefalte innlegg

Lurer på hvordan dere har ordnet turene til klinikken i forhold til jobb?

Fri med lønn, fri uten lønn, sykemelding...?

Hvordan har formen vært gjennom hele prosessen?

Har du vært i jobb eller vært sykemeldt? Hva jobber du med i så fall?

Eventuelt om noen med endometriose har erfaring fra prøverørsprosessen...

På forhånd, tusen takk til alle sammen for svar!

Fortsetter under...

Hei, hei.. Holder ikke på nå, men greier ikke helt holde meg vekke fra denne siden ;) Jeg fikk en nydelig sønn i august, etter 4. forsøket. Krysser fingrene for alle her inne att dere får oppleve det samme. Det fortjener dere ALLE!!!

Siden mannen min har en jobb han har fri 4 uker i strekk, slapp vi tenke på noe der. Jeg fikk sykemelding fra jobben når vi reiste. Hadde ganske lang reise til klinikken så vi måtte bo på hotell der fra uttak til innsett. Har aldri vært noe problem for meg å få sjukemelding i forbindelse med forsøkene. Har en helt topp og forståelsesfull lege :)

Forma gjenno prosessen har vært bra egentlig. Hadde en del hodepine på de forsøkene jeg måtte ha langt regime men nesespray, så å komme på kort regime var en drøm for me. Selv om man egentlig kunne gjordt ka som helst for at drømmen gåt i oppfyllelse :)

Jeg jobber i barnehage og har både vært sykemeldt og jobbet i "ruge perioden" Siden tankene er en helt annen plass for det meste synest jeg det var ganske greit og bare gå hjemme og ruge for meg selv :)

Håper du fikk svar på noe av det du lurte på i hvertfall og masse, masse lykke til :)

Hører heller ikke til her, men har en liten icsi gullunge født i januar i fjor. Hun satt på første frys etter første ferskforsøk. Jeg var sykmeldt hele tiden begge disse periodene, har en fantastisk lege og kjempefine kollegaer. Jeg var åpen hele veien om alt til alle på jobben. Jobber i barnehage, på småbarn så vi syns det passet greit å holde seg hjemme under alt styret. Jeg valgte å være helt åpen fordi vi hadde slitt i veldig mange år selv og vi har vært sammen en årrekke. Jeg syns det er viktig å sette fokus på at det ikke går så lett for alle å bli gravid. Var utrolig gøy den dagen jeg kom på besøk og kunne fortelle alle at jeg var gravid. Var ikke mange tørre øykroker der da altså :) Masse lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...