Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 9. januar 2012 #1 Skrevet 9. januar 2012 Begynte prøvingen vår for en liten stund siden, har hatt vanlige sykluser på 28 dager og alt har vært helt normalt - helt til mensen skulle ha kommet i desember! Her sitter jeg 15 dager over IKM - fortsatt uten mens, kun noen småblødninger natt til i dag. Har testet meg 3 ganger i løpet av ventetiden, men de viser negativt for det om jeg har tatt tester 3,8 og 12 dager over IKM. Noen som har opplevd noe lignende? Har vært gravid før og alt gikk bra. Testet positivt sent da - men blødde jo ikke i det hele tatt.. Er det vanlig med småblødninger hvis jeg skulle være gravid?? Slår meg liksom ikke til ro med at jeg IKKE er gravid. Har tatt skikkelige tester med morgenurin alle gangene... Håper noen der ute vet... Klem fra litt frustrerte meg som ikke aner hva som skjer
ArtAug Skrevet 9. januar 2012 #2 Skrevet 9. januar 2012 Da er vi to i samme båt! Jeg har gått 50 dager uten TR, og har også testet negativt, slå meg heller ikke til ro med at jeg evt IKKe skal være gravid!
Tessy Skrevet 10. januar 2012 #4 Skrevet 10. januar 2012 Det fins jo noen få tilfeller der graviditetstestene rett og slett ikke slår ut i det hele tatt, eller veldig langt ut i graviditeten...kan jo være det... Ellers så tror jeg at jeg ville sjekket det opp!
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 10. januar 2012 Forfatter #5 Skrevet 10. januar 2012 Ja tenkte jeg skulle det hvis det ikke viser noe utlag til neste uke.. Hmmm... Sist slo de ikke ut for etter ca.3 uker, men somsagt da var det null blod. Har tenkt tanken om eggløsningen min er senere enn beregnet. Den som venter får vel se
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå