farmen Skrevet 9. januar 2012 #1 Skrevet 9. januar 2012 http://norskenavn.no/ Om du går nederst på siden og trykker mer enn 3,så får du opp alle registrerte navn i norge (når det er mer enn 3;) tenkte å få delt denne med dere :-) Er det noen som har bestemt seg for navn??
BettyBoob Skrevet 9. januar 2012 #3 Skrevet 9. januar 2012 Tror det blir William og så pappans fornavn som mellomnavn
Gjest Kira 1 + 1 underveis ♥ Skrevet 9. januar 2012 #4 Skrevet 9. januar 2012 Ser ut som om det blir en William her også...., men ingenting er 100% bestemt:)
Sørlandsmommy Skrevet 9. januar 2012 #5 Skrevet 9. januar 2012 Vi får ikke bestemt oss og blir heller ikke helt enige... Så vi må rett og slett se denne lille gutten først tror jeg Jeg må inn å kikke på den siden...
tytti Skrevet 9. januar 2012 #6 Skrevet 9. januar 2012 Venter nr 3, mannen liker Helena, mens eg heller litt mot Madelen og Sunniva. Guttenavn veit vi ikkje. Liker Erlend, Haakon, men dei er brukt opp av mitt s;skenbarn. Kanskje Magnus...
Nutte87+ februar spire! Skrevet 10. januar 2012 #7 Skrevet 10. januar 2012 Her ventes nr 1 og hun skal få navnet Tone Johanne
Underveis --> Skrevet 10. januar 2012 #8 Skrevet 10. januar 2012 Vi er dypt inne i navnebøkene, men klarer ikke å finne noen navn. Eller, vi finner navn, men ikke NAVNET :-S Har allerede brukt det vi syntes var fint *he he he* Tror han må ut for å kunne bestemme oss. 4 uker igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå