Gå til innhold

Noen andre "modne mødre" her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 37 år, venter nr 3. De andre barna jeg har er 12 og 14:) Er i uke 16.

Bor i Nord Norge:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei på deg:) her er en moden mor, blir 42 før babyen kommer, har to voksne barn og det er min manns første:) gleder oss noe veldig og etter en Sa er det meget etterlenget, er i uke 12:) og har slått meg mer til ro med at det går bra:)

Skrevet

Hei på deg:) her er en moden mor, blir 42 før babyen kommer, har to voksne barn og det er min manns første:) gleder oss noe veldig og etter en Sa er det meget etterlenget, er i uke 12:) og har slått meg mer til ro med at det går bra:)

Så bra! Jeg og pustet liksom ut når jeg var kommet til uke 12.

Det her blir kjærlighetsbarnet til meg og mannen min, han har ei jente fra før på 13. Blir spennende og begynne på nytt igjen, vi gleder oss masse:)

Skrevet

Jepp:) 39 år och andra barnet. MYYE tøffere denne gangen,men om det er pga alder vet jeg ikke, haha...:) Er i uke 29 nå,lengter masse etter lille prinsen i magen!

Skrevet

Jeg er 38 år og i uke 14. Dette er den etterlengtede nummer to :-)

Skrevet

37 her også. Venter vårt 2. barn (ivf). Har en ivf-gutt fra 2006, så vi gleder oss stort til sommeren :-)

Var på 12 uker ul på fredag, og Gud så deilig det var å se den lille sprellemannen som lå der! Og de kunne konstantere at alt var bare bra.

Så nå kan jeg senke skuldrene mange hakk, og eller begynne å glede meg over graviditeten :-)

Skrevet

38 her, gravid med nr 2 :)

Skrevet

Jeg er 40 og venter mine 2 første:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...