mammas skatter <3 Skrevet 9. januar 2012 #1 Del Skrevet 9. januar 2012 står oppe med termin. men den redigerte jeg da jeg hadde SA. før den nye forandringa her inne. men det går jo ikke ann å få ført opp barnet jeg allerede har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gajsa Skrevet 10. januar 2012 #2 Del Skrevet 10. januar 2012 Hmh, jeg finner verken barn eller termin jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammas skatter <3 Skrevet 10. januar 2012 Forfatter #3 Del Skrevet 10. januar 2012 Hmh, jeg finner verken barn eller termin jeg... fikk pluteslig endret. men måtte taste inn en dato og en mnd, men la årstall stå på de strekene. rare greier........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 10. januar 2012 #4 Del Skrevet 10. januar 2012 Får bare lagt inn termin men ikke tidligere barn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammas skatter <3 Skrevet 10. januar 2012 Forfatter #5 Del Skrevet 10. januar 2012 får ikke lagt inn tidligere barn jeg heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elin Skrevet 10. januar 2012 #6 Del Skrevet 10. januar 2012 Hei på dere. Vi har i første omgang konsentrert oss om å få på plass termindato. Men muligheten til å legge inn barn kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gajsa Skrevet 11. januar 2012 #7 Del Skrevet 11. januar 2012 Hei på dere. Vi har i første omgang konsentrert oss om å få på plass termindato. Men muligheten til å legge inn barn kommer! Jeg finner ikke ut hvor termindato skal legges inn..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gajsa Skrevet 11. januar 2012 #8 Del Skrevet 11. januar 2012 Glem det, jeg fant jeg fant:) Men det skulle gått an å kun legge inn alder, og ikke hele bursdagen (på meg selv altså..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elin Skrevet 11. januar 2012 #9 Del Skrevet 11. januar 2012 Så bra at du fant det. Ja, jeg ser den faktisk. Er jo ikke alltid man vil legge inn hele bursdagen. Men tror dessverre det blir vanskelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå