Gå til innhold

tidlig ul

Anbefalte innlegg

Barffotjenta38: ja, huff, jeg synes det var ille nok å miste en gang, stakkar du som har mistet flere ganger. Det er den uvissheten som tar knekken på meg, gikk jo i 7 uker med en død spire i meg sist uten å være klar over det, det er det som setter meg helt ut! Men sist gang var jeg plaget med ganske sterke magesmerter hele tiden, det har jeg ikke no, får jo vondt inni mellom, men ikke sånn som sist. Men som sagt, skal til legen om en uke, så regner med jeg får en ul til. Hvor langt er du på vei no? Håper alt vil gå bra med deg også denne gangen, og det gjør det nok! :)

Så godt du skal om en uke. Gleder meg sååå til vi er over disse første ukene så vi kan begynne å glede oss virkelig over graviditeten!!!! Jeg er nå 7+5 etter mine beregninger. Gyn sa jeg var 8+5, men de målingene er jo ikke så nøyaktige i begynnelsen. Folk som ikke har opplevd å miste synes sikkert vi er hysteriske og/eller problemfokuserte, men en blir jo bare så utrolig redd og skvetten... Hvor langt er du påvei nå da? :)

Fortsetter under...

Tror ikke jeg får ul når jeg skal til legen, men håper jeg får om ikke så alt for lenge. Hehehe, ja, folk synes sikkert vi er hysteriske, men jeg kan bare ikke noe for det, prøver virkelig å ikke være det, men det er vanskelig! Åh, kanskje vi har termin omtrent samtidig! Hadde vært utrolig trivelig om vi kunne følge hverandre frem til fødselen. Jeg er ca 8+1 tror jeg det var eller 8+2. Synes det er litt forvirrende! :) jeg gleder meg også til de første ukene er over, kan slappe litt mer av da! Hvem skulle tro at det å lage barn var en slik stor og komplisert affære, hehe, jeg trodde i hvert fall ikke det før jeg selv begynnte med det!!! :)

Vi følger hverandre :) Nei, en tar jo som en selfølge at alle kan få barn. Det er jo noe "enhver idiot" får til... En får seg noen aha- opplevelser i livet ja. Nå har jeg jo en sønn, men før han kom kjente jeg veldig på redselen at jeg aldri skulle få bli mamma. Det var ikke noen god følelse!!! Vi er heldige som lever nå i denne tiden hvor vi kan få så god hjelp :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...