Anonym bruker Skrevet 9. januar 2012 #1 Skrevet 9. januar 2012 Lurer på om noen her har funnet en bra gravid "app" til telefonen. Gjerne på norsk og ikke oversatt (blir så latterlig;))
Mamma'n og englebaby'n Skrevet 9. januar 2012 #2 Skrevet 9. januar 2012 Barn i magen uke for uke. Ikke den mest utfyllende, men teller ned dager, får ny info hver nye uke, kan lage bilder og dabok
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2012 #3 Skrevet 9. januar 2012 Da skal jeg sjekke den:) Gjør ikke noe at den ikke er så utfyllende, (har da internett) Greit med litt hjelp til å holde styr på dager, uker osv
SallySue Skrevet 9. januar 2012 #4 Skrevet 9. januar 2012 babyverden sin er veldig bra, der får du en liten info hver dag i tillegg til mer utfyllende i skift av uker
AngryBird Skrevet 9. januar 2012 #5 Skrevet 9. januar 2012 Hvor finner dere dem? Finner ingen norske i android market...
~HelenMarie+3jenter~ Skrevet 9. januar 2012 #6 Skrevet 9. januar 2012 Dei har den ikkje til android. Eg har bare funnet ubrukelige til android.
LittleBeatle Skrevet 16. januar 2012 #7 Skrevet 16. januar 2012 BabyCenter sin til Android er kjempebra! Den er riktignok på engelsk, men her får du filmer, tips, interessante artikler mm. Søk på Pregnancy i Market.
friogfrank Skrevet 16. januar 2012 #8 Skrevet 16. januar 2012 Til iPhone har jeg 4 stk, men er ikke fornøyd med noen av dem. Hverken 'Uke for uke', 'Babyverden', 'Babygruppen' eller 'Libero' klarer å følge legens nedregning når jeg skriver inn termin. Hvorfor varierer måten å regne så mye?? Med tanke på info, synes jeg 'uke for uke' er den mest utfyllende.
Gravid1982 Skrevet 22. januar 2012 #9 Skrevet 22. januar 2012 Av de norske iphone-appene jeg har så liker jeg Babyverden og Babynavn best. Liker også BabyCenter sin (engelsk).
Hali Skrevet 22. januar 2012 #10 Skrevet 22. januar 2012 Jeg bruker Babycenter sin. Den er på engelsk men er kjempe fornøyd med den. Enkel å bruke. God nedtelling, bilder, filmer og artikler. Anbefaller den jeg
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2012 #11 Skrevet 22. januar 2012 jeg bruker en som heter Babybump den er engelsk.. men det er gode grafiske bilder på hvordan babyen ligger i magen og hvordan den utvikler seg .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå