Gå til innhold

Gravid "app"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om noen her har funnet en bra gravid "app" til telefonen. Gjerne på norsk og ikke oversatt (blir så latterlig;))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Barn i magen uke for uke. Ikke den mest utfyllende, men teller ned dager, får ny info hver nye uke, kan lage bilder og dabok :)

Skrevet

Da skal jeg sjekke den:) Gjør ikke noe at den ikke er så utfyllende, (har da internett) Greit med litt hjelp til å holde styr på dager, uker osv ;)

Skrevet

babyverden sin er veldig bra, der får du en liten info hver dag i tillegg til mer utfyllende i skift av uker

Skrevet

Hvor finner dere dem? Finner ingen norske i android market...

Skrevet

Dei har den ikkje til android. Eg har bare funnet ubrukelige til android.

Skrevet

BabyCenter sin til Android er kjempebra! Den er riktignok på engelsk, men her får du filmer, tips, interessante artikler mm.

Søk på Pregnancy i Market.

Skrevet

Til iPhone har jeg 4 stk, men er ikke fornøyd med noen av dem. Hverken 'Uke for uke', 'Babyverden', 'Babygruppen' eller 'Libero' klarer å følge legens nedregning når jeg skriver inn termin. Hvorfor varierer måten å regne så mye??

Med tanke på info, synes jeg 'uke for uke' er den mest utfyllende.

Skrevet

Av de norske iphone-appene jeg har så liker jeg Babyverden og Babynavn best. Liker også BabyCenter sin (engelsk).

Skrevet

Jeg bruker Babycenter sin. Den er på engelsk men er kjempe fornøyd med den. Enkel å bruke. God nedtelling, bilder, filmer og artikler. Anbefaller den jeg ;)

Skrevet

jeg bruker en som heter Babybump

den er engelsk.. men det er gode grafiske bilder på hvordan babyen ligger i magen og hvordan den utvikler seg .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...