Gå til innhold

Hvordan bil har dere som har tvillinger,og hvilken vogn?

*Ønskerossbaby *Gravid*

Anbefalte innlegg

Hei.

Venter tvillinger i juli :) Og vi kjøpte helt ny bil i sommer. En mitzubishi ASX 4hjulstrekker. Men jeg er redd for at den er alt for liten nå som vi skal ha tvilling vogn! Bagasjerommet er ikke å skryte av. ;) å vi vil gjerne ha en 4hjulstrekker,siden vi bor der vi bor ;) Bratte bakker på vinteren!

Så jeg lurer på hvordan bil dere har? Og hvilken vogn.

På forhånd takk for svar :)

Fortsetter under...

Vi fikk tvillingene våre da sønnen vår var 2 år. Så trengte plass til 3 barneseter bak. vi kjører Volvo V70 og har en moutain buggy dup vogn. Har vært mye på lange turer der vi har trengt reisesenger +bagger osv. Veldig fornøyd, god bil med mye plass :).

Annonse

Hei,

Jeg har også en jente på 2 år og venter tvillinger. Er utrolig sjokkert etter at jeg fant ut dette igår og er forholdsvis ung - har derfor 100 bekyrminger. Ettersom du har erfaring med både 2 åring og har fått tvillinger - kunne du gitt meg noen beroligende ord om at dette kommer til å gå bra? :)

Vi skal kjøpe en Volvo XC90 med 7 seter og regner med å få plass til et barnesete til 3-åringen og to babyseter. Det er en bra 4-hjulstrekker på vinterføre opp bratte bakker og samtidig svært behagelig å kjøre på veien. Skal ta med bilen til butikken og teste med babysetene før vi kjøper dem, har hørt det er forskjell på bredden på bilsetene.

Har en BMW 318 Stasjonsvogn! Prøvde ut og vi fikk vognen inn i bilen før vi kjøpte den! :-)

Jeg har kjøpt en babytravel dublin. Der er fremhjulene stillbar, så de kan låses og være åpne. Synes dette virker som en veldig god vogn, selv om jeg ikke har prøvd den med barn i ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...