Anonym bruker Skrevet 9. januar 2012 #1 Skrevet 9. januar 2012 Vi har lyst til å kjøpe nye dyner og puter. Putene våre var opprinnelig dyre og gode, men har "punktert" og er helt flate, selv etter vask/tromling. Dynene er vi heller ikke fornøyd med. Hvor kjøper man ordentlig gode dyner og puter? Er dere fornøyd med deres?
Gjest irismor Skrevet 9. januar 2012 #2 Skrevet 9. januar 2012 Kjøpte en billig dyne på H&D, kostet ikke mer enn 300.- Beste dynen jeg har hatt, bortsett fra dundynen på hytta.
Tauriel Skrevet 9. januar 2012 #3 Skrevet 9. januar 2012 Downfeel fra jysk er helt hærlig, samme med prestige dyne De koster en del, men er verdt pengene
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2012 #4 Skrevet 9. januar 2012 Kjøpte middels tykk dundyne på ellos (de har dyner og som passer dynetrekkene mine, 240x260) og dunputer på ikea (som har de samme standardene som ellos, og har puter i 50x60). Er kjempefornøyd. Kan ikke fordra kunstfiber, jeg føler at det ikke puster og at det blir klamt i løpet av natta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå