Anonym bruker Skrevet 9. januar 2012 #1 Del Skrevet 9. januar 2012 Hvorfor blir man ikke anonym når man trykker på anonym-knappen? Det KAN da ikke være så vanskelig å få til anonymitet på dette forumet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elin Skrevet 9. januar 2012 #2 Del Skrevet 9. januar 2012 Hei du. Hm.. Kanskje jeg misforstår nå, men du er jo anonym nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2012 #3 Del Skrevet 9. januar 2012 Ja jeg er anonym nå, men i andre tråder jeg svarer i blir jeg ikke anonym, selv om anonymknappen er krysset av. Ser det er andre som opplever det samme, er ikke anonyme når de vil være det, og anonyme når de ikke vil være det... Ikke akkurat høykvalitet på den biter der gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
☀ Lille prinsesse - juli2011 ☀ Skrevet 9. januar 2012 #4 Del Skrevet 9. januar 2012 Hvis du trykker svartasten oppe på siden kan du velge å bli anonym, men ikke om du skriver under de andre innleggene, eller svarer på et annet innlegg. Det er jo litt dumt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2012 #5 Del Skrevet 9. januar 2012 Men når jeg krysser av i boksen "anonym", hvorfor i alle dager blir jeg ikke anonym da? Det har jo fungert før, uansett hvor jeg har valgt å svare. Hvis man ikke kan være anonym når man krysser av for anonym, hvorfor har man det alternativet der da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2012 #6 Del Skrevet 9. januar 2012 Hei du. Hm.. Kanskje jeg misforstår nå, men du er jo anonym nå? det HI sier er at vi blir ikke anonyme kun ved å krydde av for anonym (som på det gamle) og et stemmer for jeg har prøvd selv! Og plutselig sto jeg der med nick.... Det er jo ganske avansert det med stor editor eller hva som står... hvorfor er det i det hele tatt en avkryssingsboks med "svar som anonym" hvis den ikke funker??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2012 #7 Del Skrevet 9. januar 2012 #6, opplevde du dette i dag? Jeg har nemlig aldri før opplevd å ikke bli anonym når jeg krysser av i anonym-boksen, men i dag sto jeg plutselig med nick i flere innlegg (ja, selv om jeg hadde krysset av for å være anonym). Nå er jeg plutselig anonym igjen. Stabilt system dette gitt. Veldig tillitsvekkende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2012 #8 Del Skrevet 9. januar 2012 #6, opplevde du dette i dag? Jeg har nemlig aldri før opplevd å ikke bli anonym når jeg krysser av i anonym-boksen, men i dag sto jeg plutselig med nick i flere innlegg (ja, selv om jeg hadde krysset av for å være anonym). Nå er jeg plutselig anonym igjen. Stabilt system dette gitt. Veldig tillitsvekkende. ja, opplevde det i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elin Skrevet 10. januar 2012 #9 Del Skrevet 10. januar 2012 Nå skal boksen være borte igjen. Jeg forstår at dette er irriterende. Men husk at dere selv kan redigere innleggene deres de første 30 minuttene. Enn så lenge bruker vi fortsatt stor editor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå