Vinterbarn og høstbarn? Skrevet 9. januar 2012 #1 Skrevet 9. januar 2012 Er ca 5 uker i dag og nå har det begynt å komme litt lyyserosa utflod... Det samme skjedde på samme tid da jeg fikk en SA i uke 11 sist. (4 mnd siden) Hadde et foster med svak hjertelyd da å levde lenge i det uvisse...ut og inn av gyn. Orker ikke ennå en SA! Føler jeg har mistet alle symptomene også..hadde en del kvalme helt i starten, den er det ikke et fnugg igjen av.. Uff...hater småblødninger i graviditeten!!
marguritten Skrevet 9. januar 2012 #2 Skrevet 9. januar 2012 å nei.... håper virkelig ikke at det skjer igjen for deg. Mange klemmer til deg
Vinterbarn og høstbarn? Skrevet 9. januar 2012 Forfatter #3 Skrevet 9. januar 2012 Takk..blir nervepirrende uker fremover! Tok fire uker nesten fra jeg begynte å spotte til det ble bekreftet en SA sist så nå blir det spennende...
Noregsgard Skrevet 9. januar 2012 #4 Skrevet 9. januar 2012 Veldig trist om det ender med SA, men for å berolige deg litt så begynte jeg å blø i uke 7. Blødde da en hel uke, men spira sitter enda har vært på UL 3 ganger og er nå 13 uker på vei. Krysser fingrene for at det går bra for deg også.
Vinterbarn og høstbarn? Skrevet 9. januar 2012 Forfatter #5 Skrevet 9. januar 2012 Tusen takk!Det var jo litt beroligende å høre.
Vinterbarn og høstbarn? Skrevet 11. januar 2012 Forfatter #6 Skrevet 11. januar 2012 Et lite hurra, jeg har sluttet å blø! Håper så inderlig jeg får bli her hos dere!! Tror jeg må bestille meg en legetime så jeg kan få noen svar...er så sykt nervepirrende dette.
AngryBird Skrevet 11. januar 2012 #7 Skrevet 11. januar 2012 Er nok smart med en tur til legen. Om ikke annet for å få vite om det er noe å bekjymre seg over. Håper det går bra og at den lille reka klamrer seg fast
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå