Gå til innhold

**IKM uke 6**

Anbefalte innlegg

Skrevet

føler det er så mye man ikke vet om kroppen våres og alt som kan gjøres og testes, så er ikke så rart tjo hei:) mye vi skal lære:) krysser alt jeg har for deg også og håper at alt er bra:) synes det er bra at man får hjelp og blir undersøkt:)

Lykkeliten: så bra at det var bedre kjemi med denne sjefen:) vet du når du får svar på om den er din eller ikke? Ikke bry deg hva andre evt tenker og sier om at du ikke har fast jobb når du prøver. Du kommer til å få deg fast jobb, og i værste fall har man rettigheter hvis man er i vikariat også;) da tror jeg at dem tar de 5 beste betalte mnd dine og regner ut permisjonspenger. Eller er jeg helt på jordet nå?

Jeg er i den situasjonen at jeg har fast 50% natt, skulle gjerne hatt mere, men jobber en del ekstra ved siden av. Så hvis jeg skulle vært heldig og det satt en spire fast, så er det mange spørsmål jeg sitter inne med ang permisjonspenger ol. Jeg tenker at alt løser seg for snille jenter:)

Håper alle dere gode jenter sover godt;) nattinatt

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aksjer på plass og pute under bekkenet! Tok el-test og den begynner å bli røøøøød igjeeeen :-D :-D WOOP WOOOOOP my pergo egg is hatching soon!!

Have a lovely night ladies <3

Haha du er så søt lillefie:) ser det for meg*smiler*

Skrevet

Aksjer på plass og pute under bekkenet! Tok el-test og den begynner å bli røøøøød igjeeeen :-D :-D WOOP WOOOOOP my pergo egg is hatching soon!!

Have a lovely night ladies <3

Haha du er så søt lillefie:) ser det for meg*smiler*

Hihihi, alt må prøves ;-)

Skrevet

God morgen snupper :)

Så bra at det gikk bra på jobbintervjuet igår Lykkeliten *smiler*

Det er ikke noe som er bedre enn å ha god kjemi med sjefen :) Jeg håper du får jobben :)

Lillefie, aksjene er startet *knis* Jeg synes jeg ser deg for meg der du ligger med pute under rompa og kanskje beina opp etter veggen *ler* Søt du *smiler*

Ariel, det løser seg for snille jenter har jeg hørt *smiler*

Hva jobber du med hvis jeg kan spørre?

Skjønner godt at man ønsker 100% fast, en utrolig deilig trygghet det :)

Jeg jobbet noen år som lærer før jeg fikk tilbud om fast jobb :)

Nå ringer det snart inn til første time, Har bare 3 undervisningstimer idag, men har møter etterpå så er ikke ferdig før klokka er nærmere 15.

HA en fin dag jenter <3

Skrevet

Eggløsning om ca. ei uka her. Akkuratt nå er jeg i utlandet, men kommer tilbake rett før eggløsningen og der har jeg mine eggløsningstester liggene. Håper det klaffer for oss denne PP og at vi ikke går glipp av eggløsningen denne gangen også. Dersom jeg blir gravid denne PP blir terminen i oktober min favoritt mnd. Eldste mann er født i oktober :-)

Ønsker alle dere lykke til og krysser fingere og tær for at dere blir gravide denne PP.

Skrevet

Hallo jenter!!!

det er så koselig å komme inn her å snakke med dere. og ikke minst lese om hva dere gjør og tenker. :) her ble det ikke aksjelegging i går, ettersom gubben hadde sovnet før jeg kom meg opp. :P

Lykkeliten: høres ut som du er i samme situasjon som meg. har heller ikke fast jobb. har mye vikariat og kjører drosje i helgene. det er nok mange som tenker "fælt" om "sånne som oss".. men vi prøver å få livet på plass. og om alt må skje samtidig så la det være. :D her holder vi på med å planlegge husbygging samtidig. :) Jeg sender ut søknader etter søknader etter søknader.

har enda ikke vert inne på intervju. hadde søkt på den lokale butikken. men han har tydeligvis gitt jobben til en som er eldre, har ungene ut av hus o.l. Syns det er urettferdig at jeg som skal begynne livet ikke får sjangsen bare fordi jeg plutselig kan komme til å trenge permisjon e.l.

har ei venninne som jobber der, omtrent samme alder. og hun skal ut i permisjon i april.

Skrevet

Lillemeto :) Du veit at det ordner seg for snille jenter og du er ei av dei snille vettu ;) Jeg håper du snart får napp på søknader du sender ut. Det kommer snart et tilbud om intervju vettu :) Det gjelder å tenke positivt sjøl om det kan være tungt til tider.

Ikke snilt å bli utelukket fordi man er ung og etterhvert skal stifte familie. Jeg kjente på den følelsen da jeg søkte på jobber og kom inn på flere intervjuer men kom ikke videre.

Klemme på :)

Skrevet

Da får vi håpe at 2012 er året vi får fast jobb og en liten en eller ei, da hadde jo livet blitt perfekt :-)

Skrevet

Helt enig med deg der Severine :) Da er livet perfekt *smiler*

Så her er det bare å krysse fingra for at vi får en spire og fast jobb :) :)

Skrevet

Da var jeg oppe fra min dvale:) gubben er heldigvis blitt friskere, så ble vekket med sengekos:) thihii:)

bare å spørre i vei dossa:) for tiden jobber jeg på barnehjem, men jeg har søkt mere skole til høsten, så kommer jeg inn passer det at jeg ikke har 100% fast. Så får se hva som skjer:)

Skrevet

God dag jentutten :)

Dossasnupp: hihihi, du har rett, jeg lå med beina sidelengs så knærne støttet mot veggen :P Vet dette mest sannsynlig bare er svada, og det er første gang på mange mnd jeg gjør det igjen, men skader vel ikke å bruke tyngdekraft mot at aksjene skal finne veien ut igjen for fort. De har en tendens til det når jeg er i "tørruken" mellom siste mensdag og el, sikkert fordi forholdene ikke er optimale. I need them :P

Ookay, så eggløsningstestene mine begynner å bli ganske så røde nå altså! Er ikke det litt tidlig da? Det står at el skal komme mellom 5-10 dager etter siste pergopille. Men hos meg er strekene snart like røde, og jeg er bare på dag 9 i syklusen med sistepergodag på mandag! Vi får bare kjøre på hele uka for å være sikker. Kjører dere annehver dag eller hver dag?

Tror dere jaggu ikke mannen min har fått manneinfluensa og da? Staaaaaaaaaakar :P Jeg ga klar beskjed om at han må "jobbe" fordi om siden jeg er på pergo og ikke tar det for moro skyld, og det var greit for han ;) Menn sier jeg bare.. Haha!

Til Lykkeliten, lillemeto og dere andre uten fast jobb: Jeg rekker opp handa på den jeg også, og bryr meg ikke en God damn shit hva "de andre" tenker om det! Det er IKKE de som sitter med kronisk eksem på fingrene fra yrkesskade og venter på avklaring om omskolering av NAV, endo og doble pergokurer, og eggstokker som kan gro igjen av endo slik at de bør få barn fortest mulig! De kan brenne for min del, hele hurven med bedrevitere og moralryttere. Stakkars for et stresset liv de må ha når de åpenbart går rundt å teker hva de skal gjøre så perfekt for å få andre til å føle seg som tåper. Vi har penger og klarer å betale det som skal betales for et barn! Det bør vel være det eneste man trenger å bry seg om! Dessuten vil babyen bli overøst med gaver og utstyr osv. fra besteforeldre og endeløs kjærlighet, så det kommer ikke til å mangle noe som helst! Gjør hva som er riktig for DERE, jeg heier på dere!

PUH, dagens utblåsning!!

Ellers merker jeg ikke særlig av pergoen, annet enn om natten når hetetoktene er på sitt travleste.

Skrevet

Lillefie : ville bare si lykke til til i morgen !!

Skrevet

Takk Metti :) Blir hardt å stå opp kl.6, og håper de ikke forteller meg noe jeg ikke vil høre i morgen. Jeg må ta prøven før kl.10, men etter å ha vært våken i minst 3 timer først. Merkelig.

Nå er el-testen svak igjen. Skjønner lite :)

Skrevet

Heisann jenter :)

Lurte på om det er noen som har erfaring eller kunnskap rundt "lykkepiller" og svangerskap? Hvordan vil en evt overgang bli? Må man slutte momentant på piller om man blir gravid, eller kan man trappe ned delvis?

Håper noen kan svare :)

Skrevet

Ariel, hehe så bra det ble litt sengekos ;)

Lillefiesnupp, krysse alt jeg har for at det går bra hos legen imorra. Fysj så tidlig du må opp, er jo natta ennå da jo *ler* ;) Du får legge deg tidlig ikveld og håpe at hetetoktene er snille med deg snuppa ;) *smiler*

Nå sover ungene. Mannen er på et møte på skolen. Klassen til gullet har ansvaret for basaren, så ikveld skulle oppgaver fordeles.

Mens jeg sitter i god stolen og slapper av foran tv'n :)

Skrevet

Har de sakt noe om hvilke prøver du skal ta ?? Krysser fingrene for at er bra !!

Skrevet

Tusen takk Dossamor :D Det MÅ bare finnes en løsning pÅ det isÅfall! Deilig Å slappe av i godstolen da! Du trenger det nÅ som det skal ruges pÅ egg ;) Har du begynt Å teste etter el btw?

Er det meg du mener Metti? IsÅfall: har tatt blodprøver ifm barnløshet hvor de har sjekket hormoner osv. PÅ den ene fikk jeg før høy verdi pÅ noe (vet ikke hva før i morgen). Skal ta ny blodprøve i morgen pÅ den forhøyede verdien, og hÅper det ikke er noe som har negative konsekvenser for Å bli svanger. :)

Vi har btw begynt Å se etter en annen leilighet. Vi bor veldig trangt og har bare ett soverom. HÅper vi fÅr bruk for et til om ikke lenge og større plass siden vi (jeg hÅper) blir fler <3 Vil ikke ha babyen pÅ vÅrt soverom lenger enn nødvendig :)

Skrevet

Fiesnupp :) jeg har ikke begynt å teste etter EL ennå. Den første testen blir tatt imorra for da er jeg på dag 12 :) et lite skritt nærmere EL *juhu* Regner med å få positiv EL test ca søndag-tirsdag. Et sted mellom der :)

Vi bodde i leilighet med to små barn før vi bygde nytt ut på landet. Hadde bare et soverom, så han eldste lå på vårt rom mens ho mellomste lå i vogga på stua. Går for ei lita periode. Men det er veldig deilig å få ungene på sine egne rom *smiler*

Hvordan ble EL testen din idag snupp? Har du allerede hatt EL tror du? Tenk at spiren sitter nå da Fiesnupp :) :)

Masse lykke til hos legen imorra. Skal tenke masse på deg *smask*

Skrevet

Åh jeg vil også begynne å el teste kan vel vente en dag eller to og dessuten har de ikke kommet med posten enda men har fått Mail på at ordren er sendt :) fikk ikke surra meg på sykehuset i dag for de blod prøvene ( jupp er verdens mester i å utsette ting jeg finner ubehagelig) men i morra SKAL jeg gjøre det :)

Tessy så snill du er som lager middag til svigers :)

Og lillefie lykke til i morgen ;)

Kose på ;)

Skrevet

Okay :) Jeg har testet litt et par ganger nå, og fått ganske grei strek, men i dag er det ikke noe igjen. Så jeg vet ikke. De skal tolkes som negativ de to andre strekene og da, så tror ikke jeg allerede har hatt el nei. Spennende dette her :) Tror jeg vil legge aksjer i kveld også, er så skeptisk til denne annenhver dag greia, redd for å ikke treffe på. Hvordan gjør du det?

Tusen takk søta mi :) Håper det går greit! Lurer fælt på hva jeg skal finne på kl.6 og frem til kl.9... Hmmm.... Sex og Singelliv episoder :D *smask*

Skrevet

Okay :) Jeg har testet litt et par ganger nå, og fått ganske grei strek, men i dag er det ikke noe igjen. Så jeg vet ikke. De skal tolkes som negativ de to andre strekene og da, så tror ikke jeg allerede har hatt el nei. Spennende dette her :) Tror jeg vil legge aksjer i kveld også, er så skeptisk til denne annenhver dag greia, redd for å ikke treffe på. Hvordan gjør du det?

Tusen takk søta mi :) Håper det går greit! Lurer fælt på hva jeg skal finne på kl.6 og frem til kl.9... Hmmm.... Sex og Singelliv episoder :D *smask*

Vi kjører på med annen hver dag :) det må bare være bra nok *ler* Hver dag i over ei uke, nei det får vi ikke til *ler* unger som skal ha oppmerksomhet også begynner vi å bli gamle og orker ikke det styret *hahahahaha* :P

Skrevet

Se på sex og singeliv var et godt forslag :) Da får du tida til å fly *smiler* Du må snart hoppe til sengs ;p skal tidlig opp vettu ;)

Håper hetetoktene ikke plager deg for mye Lillefiesnupp :)

Skrevet

Hihihi, den kan jeg forstå ja :) Gyn sa jo at annenhver dag var anbefalt, men har lest at antall svømmere ikke reduseres nok til å ikke være bra nok mengde hvis man har sex hver dag. Tenker det kan være lurt hvis de ikke er av den beste kvaliteten å fylle etter med daglige brød skulle til å si? Hehe :D Tror det blir ca. annenhver her og, med noen parvise dager kanskje.

Skal dusje og legge meg nå. Får ikke sove med en gang, men får iallefall hvile. Har levende lys på en pidestall der inne så er riktig så hyggelig å krype til køys :) Kommer sikkert til å surfe litt med mobilen her inne etter jeg har lagt meg :P

Skrevet

Hei :) Så flott at vi begynner å bli flere her inne, var riktig mange innlegg å lese i dag. Tydelig at vi nærmer oss uka litt nå :) Gruer meg litt til den er over, første gang jeg har fått orntli kontakt med noen her inne egentlig...

Men er i mellom ikke så ofte, blir litt tøft i mellom...

Er glad jeg har dere, føler meg litt i midten mange ganger når jeg får dette babysnakk behovet.

Har mange venninner som er singel som syns det er litt stressende å prate om slikt siden de ikke har kjærete.

Mine venninner med barn har jeg ikke så kjempe god kontakt med, treffes noen dager i mnd men føler mange ganger at man ikke blir inkludert siden man nettopp ikke har barn...

Vet at det er naturlig at det blir sånn, bare litt sårt...

Må trekke frem mine bestevenner da vi har like mye kontakt uansett hvordan livssituasjon man er i skal det da sies, sånn skal det vel også være :)

Har det veldig fint for tida, er spennende dager ang jobb, den jobben skulle kanskje avgjøres før helgen så er ikke mange dager igjen nå :)

Nei må vel finne senga, kjæresten la seg for noen min siden, må vel hive meg rundt så jeg når han før han sovner ;)

Go natt til dere :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...