Gå til innhold

**IKM uke 6**

Anbefalte innlegg

Jeg får slenge meg med på uke 6 jeg også... :-)

Mandag, 06.02

-Lykke-Liten- 8 pp

- Dossa, 18 pp

- LilleFie 8pp dobbel pergo

Tirsdag, 07.02

- Lillemeto

Onsdag, 08.02

-

Torsdag, 09.02

- Ariel_86 11 pp

Fredag, 10.02

- Håpfull75

Lørdag, 11.02

-

Søndag, 12.02

Gravid

-

Inn i en ny PP

Fortsetter under...

Beklager, feil liste!!

Denne skal være riktig:

****IKM UKE 6****

Mandag, 06.02

-Lykke-Liten- 8 pp

- Dossa, 18 pp

- LilleFie 8pp dobbel pergo

Tirsdag, 07.02

- Lillemeto

Onsdag, 08.02

- julestrømpa 5pp,

Torsdag, 09.02

- Ariel_86 11 pp

Fredag, 10.02

-Tjo hei<3

-Håpfull75

Lørdag, 11.02

-

Søndag, 12.02 (Morsdag!)

- Amedillo

-Bergen

- Athina 34 pp

Severine

Gravid

-

Inn i en ny PP

Dossamii <3 Hihi, så spennende! Føler det skal en del til for at det ikke skal klaffe for oss denne pp, det må jo praktisk talt boble i eggstokkene våre eller hva? Har tatt mine siste 2 i dag så nå er det bare å "gyva laus" og vente *kniiiis*. Vi starter allerede i går med aksjene. Skal begynne å teste etter el i morgen jeg også siden jeg ikke aaaaner hva som bli å skje i kroppen min i ukene fremover pga. pergoen. Måtte hatt LH stigning på et tidligere tidspunkt enn antatt i forrige syklus, så vet jo aldri om det vil skje nå og, særlig med 400 mg pergo innabords ;) Håper mannen din er tilstede når EL kommer snuppa mi :)

I dag har jeg vasket vinduer, juuuhuuuuu!!! De så ikke ut etter stormperioden, og vi har platt utenfor så det spruter opp på vinduene når det regner og blåser. Prøvde trikset med avispapir og det funka jo! Trodde vinduene fikk en film med trykksverte, men ser ut som de berga for det.

Dette blir en spennende uke med EL-dager! Krysser fingrene såååå hardt for at det nå er VåR tur jenter, strengt tatt på tide :D

ble til at jeg droppa kake baking i dag.. skal ta det med to venninner torsdag eller fredag. pappa var bare glad for at vi var der. :P

nå ligger sambo på sofaen å sover, stakkars liten, godt sliten etter jobb om dagene.. (han pendler til en bitteliten øy i havgapet) Hey kanskje dere har sett det på nyhetene, en liten østlandsfamilie som har flyttet til en liten øy i havgapet? Sambo har i vertfall bygget huset de har flyttet inn i.

vaske vindu jah, sist jeg vasket dem gjorde jeg det samme, vinduspuss og avispapir. funker som bare det. :) hurra..

Nå tror jeg at jeg skal lokke med meg gubben opp i sengen..

god natt jenter. :)

Dossamii <3 Hihi, så spennende! Føler det skal en del til for at det ikke skal klaffe for oss denne pp, det må jo praktisk talt boble i eggstokkene våre eller hva? Har tatt mine siste 2 i dag så nå er det bare å "gyva laus" og vente *kniiiis*. Vi starter allerede i går med aksjene. Skal begynne å teste etter el i morgen jeg også siden jeg ikke aaaaner hva som bli å skje i kroppen min i ukene fremover pga. pergoen. Måtte hatt LH stigning på et tidligere tidspunkt enn antatt i forrige syklus, så vet jo aldri om det vil skje nå og, særlig med 400 mg pergo innabords ;) Håper mannen din er tilstede når EL kommer snuppa mi :)

I dag har jeg vasket vinduer, juuuhuuuuu!!! De så ikke ut etter stormperioden, og vi har platt utenfor så det spruter opp på vinduene når det regner og blåser. Prøvde trikset med avispapir og det funka jo! Trodde vinduene fikk en film med trykksverte, men ser ut som de berga for det.

Dette blir en spennende uke med EL-dager! Krysser fingrene såååå hardt for at det nå er VåR tur jenter, strengt tatt på tide :D

Ja ikke sant det må da rive og koke i eggstokkene våre *gliser*

Har virkelig stor tro på deg Lillefie *smiler* denne gangen blir det din tur ;) ;) krysse fingra!

Flink du er som har vaska vinduer. Det trikset har ikke jeg prøvd. Det skal prøves ut neste gang vinduene skal vaskes :) ikke noe er bedre enn at vinduene blir reine.

De to siste gangene jeg tok pergo fikk jeg EL på dag 16 og 15.

Regner med at EL kommer ca da denne runden også.

Aksjer skal for fullt startes opp før helga *knis*

Nå er det lalletid på meg.

Sweet dreams girls <3

Hihi :) Det er din tur og denne gang Dossami, kan ikke skjønne noe annet!

Jeg sliter med hetetokter, HAHA! Herregud jeg trodde jeg skulle smelte på butikken. Aldri i mitt liv vært svett i nakken før i dag. Vrengte av meg yttertøyet når jeg kom hjem og fikk det ikke fort nok av! Vrengte av meg klærne nå også til mannens store beigeistring, haha :) Får vel gå å dusje og ordne meg i tilfelle børsrunde med aksjer nå :)

Sov godt snupper :)

Annonse

Så flink du er lillefie:) jeg tenkte jeg skulle være flink i morgen å ta hele leiligheten, men vinduene venter jeg med. Vi bor i øverste etasje med teite vinduer, så man må henge ut med livet som innsats hver gang:( men ser at det trengs, for de blir fort skitne av all eksos og dritt.

En morsom ting som jeg har funnet ut er at jeg har gått ned to kg, har et sunt kosthold og trener flere ganger i uken, men har ligget stabilt på den samme vekten hele tiden. Så denne grapefrukt juicen har nok hjulpet til vektreduksjon;) dere som drikker det, har dere også opplevd det? håper den hjelper til med å bli gravid også:)

Ellers har gubben i huset blitt syk nå, med skikkelig manne forkjølelse/influensa. Så kan se laaangt etter noe aksje legging de nærmeste dagene. Vi prøvde i går å det gikk virkelig ikke. Så han har å bli fort frisk, for jeg er klar for å bli mamma nå!! Hehe

Dere får sove godt<3

Ariel: hehe! Ja, vi vet alle hvor ''ille ute'' mennene våre blir tvært de kjenner en forkjølelse :-PDet står om liv! Heheh! Håper virkelig han blir bedre kjapt! Tving i han mat og mye væske, han trenger energi til immunforsvaret. En paracet gjør susen mot febern, så slipper småtrollene å bli for varme og!

Lillemeto: *knis* jeg puster og peser i senga nå.. Får ikke sove! Det er for kaldt å sove uten dyne eller legge ut ene beinet og arma, men for klamt å ha de under dyna! Jeg kaldsvetter og det blir fuktig i sengetøyet så blir så ekkelt avkjølt når jeg letter på dyna.. Baaaah!

Testet etter el før jeg la meg.. Er snart på dag 9 i syklusen, og testen ser normal ut igjen, altså med en svak rosa strek. Jeg måtte bare bruke opp den siste testen fra gammelpakken før jeg bruker de nye :-)

God morgen jenter :)

Haha...jeg måtte le da jeg leste innlegget ditt Lillefie vennen min *gliser* Jeg synes jeg ser deg for meg der du står i butikken og svetten renner. Kommer hjem og bare river av deg klærne ;) tenker mannen din ble fornøyd *knis*

Kommer hetetoktene av pergo'n? Jeg har ikke merket noen bivirkninger, men så har jeg bare tatt enkel runde. Blir dobbel runde med pergo i neste runde hvis det trengs, så da kan jeg vel forberede meg på hetetokter jeg også *ler*

Håper du fikk sove til slutt snuppeFIE :) *smiler*

Grattis med vektnedgang Ariel *flink*

Jeg står bare bom stille når det gjelder vekta. Bryr meg ikke så mye, men hadde vært gøy å gå ned noen kilo :)

Nei, jeg får forberede meg til timen.

Ha en fin dag jenter <3

Hei :) Her har jeg ikke fått drukket jucie på noen dager da butikken i nærheten som selger det har vært utsolgt. er ikke sikker på om jeg har sett det andre plasser heller, så jeg har vært litt sinna kan du tro :D Men skal inn til selve sentrum i dag så får man se der :)

Skal på jobbintervju i dag.... gru gleder meg... synes det er gøy i seg selv men nå har jeg vært på 2 intervju som jeg ikke fikk jobben av og har tidligere aldri vært på intervju uten å fått jobben( vært skikkelig bortskjemt kan man si ;) ) Så det gjør litt med selvtilitten merker jeg...

får bare roe ned og satse på det beste.... :)

Annonse

Heia jenter :)

Vel. Da fikk jeg beskjed fra gynekolog om at de har funnet noe på blodprøvene jeg tok på sykehuset. Faen :( Har for høy verdi av et eller annet og skal kontrolleres. Må inn på torsdag på legekontoret for ny blodprøve. Må komme dit og ta den før kl.10, men må ha vært våken i over 3 timer før jeg tar den, og kan ikke komme dit stresset/høy puls, så jeg må ha skyss enda det er gåavstand. Dvs. jeg må opp kl. 6! Jeg er skikkelig bekymra for denne babylagingen nå.. Huff :'( Kommer til å fortsette med aksjene nå som jeg har spist så mye pergo, selv om det virker som jeg har vansker med å bli gravid pga. blodprøvene nå da.

Håper dere andre har fått en fin start på dagen :)

Hihi, håper du slipper hetetokter hvis du trenger dobbel Dossami ;) Men du trenger ingen dobbel da du kommer til å bli gravid denne syklusen :D Enten fryser jeg, eller jeg svetter! Skal lufte i romtemp på soverommet og løfte på dyner og overmadrass i dag, må få vekk noe av dampen :)

Klem <3

Takker og bukker:) severine: jeg har enten egen trening på sats der jeg trener styrke (mage, rygg, armer og ben) og bruker ro maskinen eller elipsemaskin. Er jeg lei egentreningen varierer jeg med spinning timer. Prøver også å få til yoga en gang i uken:) det er kjempe godt:)

Hvordan gikk intervjuet lykkeliten? Man må bare prøve å være seg selv, og vise sine styrker som man kan tilføre bedriften:) da er det bedriftens tap hvis de ikke velger deg. Tror også det er en mening med det meste, får du ikke denne jobben får du en annen som kanskje er enda mer spennende:) stå på lykkeliten, jeg har troen:)

Uff det var kjipt å høre lillefie:( krysser alt jeg har av fingre og tær for at det ikke er noe alvorlig! Og for at du får en super spire denne pp:) du går jo tross alt på pergo så alt kan jo skje nå:) sender deg masse klemmer<3

Jeg har endelig fått vasket hele leiligheten og bakt knekkebrød:) har også pleid denne syke gubben min, så håper han orker å lage barn i morgen:)*håper*

Huff lillefi det var ikke bra :( jeg har et sånt skjema for blodprøver som jeg må ta med til sykehuset jeg også og nå begynte jeg å grue meg... Har jobbet hver dag siden jeg var på gu sist tirsdag så har ikke hatt tid men tenkte jeg skulle prøve å rekke det i morgen :)

Fiesnuppa mi <3

Nei og nei det var triste nyheter. Jeg håper det ikke setter en bremser i din babylaging vennen. Du tar dobbelpergo denne runden og jeg har bestemt meg for at spiren sitter hos deg nå ;) ;) unner deg den lykken det er å føle liv i magen og holdet nurket for første gang i armene dine *smiler*

Ariel, flink du har vært som både har vaska hus og lagd knekkebrød :)

Tjohei, masse lykke til med blodprøvene du skal ta. Krysser fingra for at alt er bra. Vil bare høre gode nyheter *smiler*

Ja håper de prøvene er greie.. Men hun gynekologen sa at sykehuset sendte svarene til henne sånn at jeg fikk vite det ved neste time i april.. Men håper jo at hun ringer meg før det hvis noe ikke stemmer!! Ble vel litt paff når hun fikk sjokk over min mens syklus og at hun syns jeg hadde vært tÅlmodig som hadde venter sååå lenge?? Jeg har vel tatt det som en selvfølge at ting skulle ta tid siden jeg har gått 5 år pÅ psprøyta ;)!men men med provera og blod prøver skjer det i hvertfall noe selv om jeg har glemt nesten halvparten av hun sa :) ti hi men hun sa jeg bare kunne ringe hvis jeg lurte på noe så får vel prøve det hvis jeg blir nysgjerrig på prøvene :)!!

Kose på ;)!

Endret av Tjo hei<3

Hei Ariel :) min syklus er på en snurr den så den lengste syklusen min har vært på 29 dager men ellers kan jeg blø både 1 og 2 og 3 ganger på en måned er vel derfor jeg har fått provera for å få den tilbake på normalen :) hmm ha det var disse blodprøvene da he he jeg aner ikke hva de finner ut jeg var vel en av de tingene jeg glemte å spørre om men får vel lese litt på den lappen når jeg kommer hjem :) ti hi svima jeg da :)

Klemme på :)

Endret av Tjo hei<3

[quote name=Dossa :)' timestamp='1326827348' post='143937782]

Fiesnuppa mi <3

Nei og nei det var triste nyheter. Jeg håper det ikke setter en bremser i din babylaging vennen. Du tar dobbelpergo denne runden og jeg har bestemt meg for at spiren sitter hos deg nå ;) ;) unner deg den lykken det er å føle liv i magen og holdet nurket for første gang i armene dine *smiler*

Ariel, flink du har vært som både har vaska hus og lagd knekkebrød :)

Tjohei, masse lykke til med blodprøvene du skal ta. Krysser fingra for at alt er bra. Vil bare høre gode nyheter *smiler*

Ja, det blir spennende å høre mer om hva det gjelder på torsdag. :) Skal legge aksjer som gale likevel! Litt usikker på den annahver dag greia. Hmm! Det ble ikke i går fordi bikkja kom å la seg i senga (Chihuahua). Haha :) Snuppa <3

Takk søte snille Ariel som huska på mæ :) joda æ følte det gikk veldi bra, litt samme felingen som sist intervju som æ ikke fikk jobben av desverre. Men denne har æ mere lyst på. Sjefen hadde æ mye bedre kjemi med en den litt eldre dama æ møtte sist. også e det her 100 % så må bare kryss fingran for alt nu :)

Litt stressanes å ikke ha fast jobb når man prøve, vet mange syns det e litt tåpent, men får nu mye vikartima så alt ordne sæ for snille jenta som oss ;)

Nu e el testinga begynt her men vente den enda ikke på ei stund. Må teste hver dag siden æ plages med at de slår ut flere ganger i mnd. Så legen trudde ikke det va pcos, men heller at æ kanskje stressa så el ble forskjøvet.

Så nu ska vi finn ut om det e det.

Skal komme meg i seng nå:) Go natt jenter :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...