Gå til innhold

**IKM uke 6**

Anbefalte innlegg

Ariel, ja unger er herlige så bare gled deg :)

De gir deg så masse glede og ubegrensa kjærlighet *smiler*

Jentene hadde spist ferdig frukten da jeg kom og henta dem *phu* :P Nå sitter vi og ser på filmen Rio, bra film. Veit ikke hvor mange ganger jentene har sett filmen *ler*

Har noen av dere fått EL?

Jeg er på CD 13 idag og EL testen ble negativ. Men det var jo forventa. Sa til mannen før han reiste på jobb at vi har en date foran peisen ikveld ;) Han bare smilte og sa at han skal stå klar *knis*

Fortsetter under...

Å det hørtes koseli ut Dossa :) Her har vi ikke sÅ mange planer, blir nok litt rydding i bot i morgen formiddag men ellers ingenting annet enn middag hos mamma pÅ søndag :)

kanskje vi finner pÅ noe med noen venner, det er det som er sÅ kos med helg synes jeg :)

Men aller helst skulle man hatt et lite barn Å stulle med nÅr det er helg og go tid :) Men det kommer vel :)

Her er jeg ogsÅ pÅ dag 13, begynner kanskje Å nærme seg nÅ <3

Hei jenter :) Her har det skjedd mye på kort tid ser jeg! Hadde ikke nett i gårkveld så fikk ikke til å surfe her da :) Høres ut som dere alle har det bra og er ved godt mot til el runden denne syklusen :D Jeg heier på dere.

For min del er det dessverre kjørt. Prolaktinet bryter opp og ødelegger eggene som blir frigjort, så uansett om pergoen frigjør egg, vil de mest sannsynlig bli angrepet og oppløst før de rekker å bli befrukta og feste seg. Dessuten er mannen syk og får "det" ikke til nå. Har ikke sjekka etter el i dag da jeg har gitt opp denne pp'n.

Ellers er leiligheten rundvaska i dag. Deilig og friskt her inne nå! Pussa alle speil så alt skinner :) Sitter og lurer på hva jeg skal lage til middag, er så ubegriiiipelig matlei og er så lei av å bruke så mye penger på mat hele tidenB blir fort 200-300 kr hver dag for bare middagen til 2 her, helt sykt! Skjønner ikke hva jeg gjør feil. Hvor mye bruker dere på mat hver dag?

Stor klem til alle jentene :D

Huff da lillefie ja ja får håpe dere finner en løsning sånn at dere kommer fort i gang igjen ;)

Huff ikke prat om mat budsjett vårt er hysterisk høyt med tanke på at vi bare er 2:) men så spiser vi til gjengjeld det vi vil når vi vil så vi lever godt ;) jupp å finne på middag er et evig styr huff men nå er det helg og bare kose mat ;) i morgen skal vi ha fondue;) mmmmm masse god mat og sitte og spise lenge det er kos ;)

Kose på :)

Annonse

Lag en ny tråd du Lillefie snupp :)

God ide, denne er blitt lang. Vi er en herlig gjeng med skravle jenter ;)

Vi er 5 i familien, 2 voksne og 3 unger og vi bruker ca 8000 kr på mat og div som hører til pr måned. Tror ikke vi kunnet bruke mye mindre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...