Ariel_86 Skrevet 11. januar 2012 #51 Skrevet 11. januar 2012 Hei til amedillo, Bergen 87 og julestrømpa:) Da har jeg godt til innkjøp av grapeftuktjuice;) det smakte ikke så ille som det jeg fryktet:) Lykke-liten: vet du hvor mye jeg bør drikke av det hver dag for å få noen effekt?
Fiemamma Skrevet 11. januar 2012 #52 Skrevet 11. januar 2012 Julestrømpa: Tell me about it.. Mine første 4-5 pp'er gikk jeg og følte t NÅ har det skjedd! NÅ er jeg gravid hva, for denne gang har jeg myyyye vondere her og der, eller ikke pmsplager engang osv.. YES! det var baaare tull alt sammen, og jeg kan banne pÅ at jeg har kjent ALT! Har virkelig kjent saker og ting, men de skyles endo og ikke noen gravidiet. Etter de pp'ne bestemte jeg meg for stikk motsatt. Jeg skulle blÅnekte for en eventuell graviditet og virkelig være skikkelig negativ og avvisende for ALLE tegn. Skjønte inni meg at jeg ikke kom til Å skyte blink pÅ en stund sÅ droppet til og med folaten. Tok første folat tabbis akkurat nÅ etter en pause pÅ 2-3 mnd. Har litt trua nÅ som jeg begynner pÅ pergo om to dager Ariel: Spennende med denne grapefruktjuicen da! La oss høre hvordan det gÅr!
Athina' Skrevet 11. januar 2012 #53 Skrevet 11. januar 2012 (endret) Jaggu har jeg ikke neste IKM på morsdag, da må det vel bli gode nyheter og positiv test vel ;-) ****IKM UKE 6**** ********** Mandag, 06.02 -Lykke-Liten- 8 pp - Dossa, 18 pp - LilleFie 8pp dobbel pergo ********** Tirsdag, 07.02 - Lillemeto ********** Onsdag, 08.02 - julestrømpa 5pp, ********** Torsdag, 09.02 - Ariel_86 11 pp ********** Fredag, 10.02 - ********** Lørdag, 11.02 - ********** Søndag, 12.02 (Morsdag!) - Amedillo -Bergen - Athina 34 pp ********* Gravid - ************************ Inn i en ny PP Endret 11. januar 2012 av Athina's verden
Dossa :) Skrevet 11. januar 2012 #54 Skrevet 11. januar 2012 Åååååå for en herlige gave det hadde vært for dere som har IKM på morsdag og fått en positiv test *smiler* Jeg håper dere får det oppfylt Men selvfølgelig skal resten av oss også få en positiv test Søren at du måtte følge etter oss Julestrømpa. Var ikke det som var meninga, du skulle jo vandre over til 1. tri Neste gang sitter spiren!!
Fiemamma Skrevet 11. januar 2012 #55 Skrevet 11. januar 2012 Dossa beib: skal jeg ta begge tabl. samtidig på dobbel, eller en morgen og en kveld? Det står bare 2 tabl. hver dag fra 4-8 syklusdag.. Jeg tenker å ta begge samtidig?
Dossa :) Skrevet 11. januar 2012 #56 Skrevet 11. januar 2012 Snuppe lillefie jeg ville nok tatt begge pillene samtidig. Rart det ikke står noe på esken da....mmmm....skal du ta fra dag 4 eller 5? Jeg har de to forrige gangene tatt første pille på dag 4 men denne gangen tar jeg den på dag 5. Har hørt at flertallet tar den første pergopilla på dag 5, så da gjør jeg det også Hatt en fin dag snupps?
Fiemamma Skrevet 11. januar 2012 #57 Skrevet 11. januar 2012 Awkey, da blir det begge samtidig Gyn skrev fra dag 4 til 8 på meg. Jeg stoler max på henne da hun er en av byens beste! Jo takk, jeg har hatt en deilig dag Startet med at sambo fikk fri hele dagen for å kjøre meg til og fra sykehuset (kjører ikke selv pga hodet). Måtte innom mamma for at hun skulle være barnevakt for hunden først osv. Så fikk jeg tatt de blodprøvene. Besøkte samtidig farmoren til min kjære som ligger på pasienthotellet. Shoppa magnesium mot endoen, og fikk folat med på kjøpet Fikk i en pakke pergo da de var tom for det, så må få i en pakke til i morgen i tilfelle det er leveringsproblemer sa de. Så har jeg fått 2 deilige cd'er i posten i dag, en stor pakke el-tester og g-tester fra babyplan, samt en gedigen pakke på 2.5 kg med nye dronningsåper og magiske produkter for spatimer på badet fra Lush som jeg skal hente på postkontoret straks <3 FOR EN HERLIG DAG! I tillegg er jeg smertefriiiii! Blir helt på gråten av å ikke ha vondt, blir så lykkelig av det! Hvordan var dagen til snuppa mi da?
Julestrømpa Skrevet 11. januar 2012 #58 Skrevet 11. januar 2012 Tusen takk for alle medfølende meldinger, det er godt at dere er her. Ntoen som har gode tips til hvordan jeg skal stresse ned med dette babyprosjektet? Kanskje jeg skal prøve grapefrukt juice jeg også, hihi, bare for å prøve Får man kjøpt det i vanlig butikk?
Athina' Skrevet 11. januar 2012 #59 Skrevet 11. januar 2012 Awkey, da blir det begge samtidig Gyn skrev fra dag 4 til 8 på meg. Jeg stoler max på henne da hun er en av byens beste! Jo takk, jeg har hatt en deilig dag Startet med at sambo fikk fri hele dagen for å kjøre meg til og fra sykehuset (kjører ikke selv pga hodet). Måtte innom mamma for at hun skulle være barnevakt for hunden først osv. Så fikk jeg tatt de blodprøvene. Besøkte samtidig farmoren til min kjære som ligger på pasienthotellet. Shoppa magnesium mot endoen, og fikk folat med på kjøpet Fikk i en pakke pergo da de var tom for det, så må få i en pakke til i morgen i tilfelle det er leveringsproblemer sa de. Så har jeg fått 2 deilige cd'er i posten i dag, en stor pakke el-tester og g-tester fra babyplan, samt en gedigen pakke på 2.5 kg med nye dronningsåper og magiske produkter for spatimer på badet fra Lush som jeg skal hente på postkontoret straks <3 FOR EN HERLIG DAG! I tillegg er jeg smertefriiiii! Blir helt på gråten av å ikke ha vondt, blir så lykkelig av det! Hvordan var dagen til snuppa mi da? Hvilken gynekolog går du til? Skal selv til Ezter Vanky i slutten av mnd bare for å sjekke om ting er helt ok inni der, gleder meg egentlig for jeg hører hun er en av de beste også :-)
Dossa :) Skrevet 11. januar 2012 #60 Skrevet 11. januar 2012 Søte fiesnuppa dagen min har vært bra. Onsdager har jeg kun 3 undervisningstimer og en fritime så da får jeg jobba litt med neste ukers planer Har måtte hjelpe til med en del data problemer og det er så gøy når jeg får det til, for de blir så fornøyde med meg *smiler* Var min tur å kjøre gullet og hans fetter på treninga idag og siden det er 20 min reisevei og trwninga kun varer en time så gidder jeg ikke reise hjem for å snu i døra. Satt og venta. Gøy å se på de små trener. Regler.....hva er det.....hahaha *gliser* Vettu hva Lillefie <3 pergo'n gir oss tvillinger
lille +gutt Skrevet 11. januar 2012 #61 Skrevet 11. januar 2012 Heisann i dag har jeg også kjøpt meg jucie. jeg hørte ikke no om hvor mye per dag men jeg satser på et til hvert måltid 3 x per dag så blir den ultratynn ingen skal ende opp med å ikke komme frem her I tilegg skal vi prøve å legge oss tidlig slik at jeg fåpr mye hvilei tilegg til mye aksjer selvsagt Mitt nyttårsønske var å klare det før mars. Jeg har lenge tenkt at jeg kom til å få 2012 baby så her satses det <3
Dossa :) Skrevet 11. januar 2012 #62 Skrevet 11. januar 2012 Denne juicen dere snakker om hvor får man kjøpt den og når skal den brukes? Regner med at dere flinke jenter kan en del og da spør jeg bare Nå har jeg vært lengre oppe enn jeg burde. Er stup trøtt men måtte se ferdig the mentalist Nå er det rett i seng. God natt jenter <3
Fiemamma Skrevet 11. januar 2012 #63 Skrevet 11. januar 2012 Athina's verden: Jeg går til Dr. Kristin Offerdal Utdanning: 2008: Doktorgrad innen fostermedisin og ultralyd 1995 - 1999: Spesialisering innen gynekologi og obstetrikk 1996: Tysk Dr. med-grad fra Technische Universität München Erfaring: 2008 - : Egen gynekologisk privatpraksis 2000 - 2008: Overlege på Kvinneklinikken, St. Olavs Hospital, Trondheim 1995 - 2000: Sykehustjeneste som assistentlege ved sykehus i Norge og Tyskland Kvalifikasjoner: 2005 Registered expert in sonography of the Post Menopausal Pelvis for Research (ISUOG) 2005 FMF Certificate of Competence in the 11-13 +6 Weeks Scan (sertifisert for å utføre tidlig ultralyd med nakkefolds undersøkelse) I'm in safe hands
Athina' Skrevet 11. januar 2012 #64 Skrevet 11. januar 2012 Athina's verden: Jeg går til Dr. Kristin Offerdal Utdanning: 2008: Doktorgrad innen fostermedisin og ultralyd 1995 - 1999: Spesialisering innen gynekologi og obstetrikk 1996: Tysk Dr. med-grad fra Technische Universität München Erfaring: 2008 - : Egen gynekologisk privatpraksis 2000 - 2008: Overlege på Kvinneklinikken, St. Olavs Hospital, Trondheim 1995 - 2000: Sykehustjeneste som assistentlege ved sykehus i Norge og Tyskland Kvalifikasjoner: 2005 Registered expert in sonography of the Post Menopausal Pelvis for Research (ISUOG) 2005 FMF Certificate of Competence in the 11-13 +6 Weeks Scan (sertifisert for å utføre tidlig ultralyd med nakkefolds undersøkelse) I'm in safe hands Ah,kjenner igjen navnet(Heimdal?), hun har jobbet på Medicus nå og var ei sykepleier som jobber der nå som sa at jeg kunne ringe henne siden det var så mye ventetid på Medicus :-) Men grunnet at jeg mistenkte pcos pga en høy verd så ble det at jeg bestilte til Ezter, men hun er der kun hver mandag og lange ventelister hun også, ventet 2 mnd når jeg kommer inn og kr 1000 for en ultralyd uten henvisning men det gjør jeg glatt :-) Lykke til! :-)
Ariel_86 Skrevet 11. januar 2012 #65 Skrevet 11. januar 2012 Så bra å høre at du har hatt en fin dag lillefie:) det fortjener du;) Hvordan går det med deg lillemeto? Jeg kjøpte juicen på rema, Synnøve sin:) ja da er det bare å hive innpå da, for nå skal det bli baby på oss:)
Julestrømpa Skrevet 12. januar 2012 #66 Skrevet 12. januar 2012 Men hvor mye juice? Ett glass, en liter? Noen som vet? Snakker om den berømte grapefrukt juicen, hihi
Fiemamma Skrevet 12. januar 2012 #67 Skrevet 12. januar 2012 Athina's verden: jepp, Heimdal it is Betalte 950,- jeg og, med 5 dagers ventetid (!). Sinnsykt verd det! Jeg hadde glatt betalt 2000 og etter det jeg sitter igjen med etter å ha vært hos henne! Helt utrolig effektiv og seriøs dame, og hun gir seg ikke før hun finner ut hva som er galt med oss. Jeg skal tilbake hos henne om 4 mnd hvis spiren ikke sitter innen da, men har virkelig trua på pergoen hun ga meg Eneste som kan være i veien nå er "rumpetrollene" til mannen min, men satser på at han har god kvalitet. Han sluttet å røyke og feste for prøvingen vår i sommer, så synes han har vært enormt flink! Masse lykke til Athina
Dossa :) Skrevet 12. januar 2012 #68 Skrevet 12. januar 2012 Jenter denne juicen når skal den drikkes? Lillefie, du har en flink mann Har hørt at å slutte å røyke kan være vanskelig. Det er nok bra med svømmerene til mannen din, krysse fingra for det *smiler* Hatt en fin dag da jenter? Snuppa skal på turn om en time og ho gleder seg så masse *smiler* Det er nedtelling til hver torsdag *hehe* En dag nærmere EL *juhu*
lille +gutt Skrevet 12. januar 2012 #69 Skrevet 12. januar 2012 Jeg vet ikke hvor mye jucie det var snakk om og regner med de andre kanskje heller ikke vet siden det var jeg som startet med den etter tips fra forje pp gruppe. Men hun som sa det pleide bruke den 3 ganger per dag fra 1-2 glass per måltid. Idag har jeg en kjip dag. Savner å ha en unge i mellom savner jeg de to jeg har mistet selv om jeg aldri fikk bli kjent med de. vært en koseli dag på jobb der en baby tok sine første skritt til meg, slike ting pleier å utløse savnet selv om det er der hele tiden. Men må bare bite tennern sammen
Ariel_86 Skrevet 12. januar 2012 #70 Skrevet 12. januar 2012 Heisann:) jeg tar 3 glass om dagen, vet ikke om hvor mye jeg skal drikke, men tar sjangsen om at det holder;) Jeg har ikke hatt så spennende dag, har sovet i hele dag, men skal på jobb i natt. Gleder meg veldig til helgen, får besøk av søsteren min:) så da blir det masse jente prat og litt vinos:)
Ariel_86 Skrevet 12. januar 2012 #71 Skrevet 12. januar 2012 Høres ut som du har en koselig jobb lykke-liten:) men skjønner godt at savnet blir større. Men snart er det din tur, kanskje det er denne pp det sitter en spire i magen din, som vokser seg stor og sterk:) sender deg mange klemmer<3
Dossa :) Skrevet 12. januar 2012 #72 Skrevet 12. januar 2012 Jeg forstår savnet du føler LykkeLiten, men jeg veit at det blir din tur snart Vi gir ikke opp sjøl om det til tider ser mørkt ut. Er så godt å ha hverandre, sammen skal vi klare det *smiler*
Fiemamma Skrevet 12. januar 2012 #73 Skrevet 12. januar 2012 Nå stikker jeg og får i en pakke til med pergo Begynner på de i morgen, superspent nå!!
Dossa :) Skrevet 12. januar 2012 #74 Skrevet 12. januar 2012 Jeg tok første pergo pilla idag. Er skikkelig spent på om det blir min tur denne gangen :) håpet lever helt til annet er bevist *ler* Lillefie, du sluker begge to samtidig imorra eller? Spennende uker foran oss *smiler*
lille +gutt Skrevet 12. januar 2012 #75 Skrevet 12. januar 2012 Tusen takk for alle fine ord jenta Kvelden ble ikke så værst da æ har sotte barnevakt for to søte små Noen som begynn å nærm sæ el? æ ska til legen i morra så ska spørr litt om koffer el testern min slår ut flere ganga per mnd avogte. Trur det e forskyving av el siden æ da går på overtid men vil gjerne ha det fra fagfolk Go natt til dokker alle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå