Gå til innhold

mmm..se hit spå snupper....

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei..

er idag 1+2 dager over ikm..ingen mens ennå...lite symtomer..er trøtt,trøtt trøtt følermeg utmattet,ømme bryst,svimmel...mest trøtt og utmattet...og ingen mens..

har tenkt å teste..men litt redd..tenk om det blir neg igjen...

noen som vil se om jeg kan være gravid nå? evt. kjønn?

2 april 1969

Videoannonse
Annonse
Skrevet

opp..

Skrevet

Jeg kjenner en skuffelse, så jeg tror dessverre ikke det :-/ Får heller ikke opp noe konkret når, men jeg ser deg leke med en jente på rundt 3-4, men får følelsen på tantebarn.

MEN jeg tok feil på ei anonym her i går kveld, så jeg håper jeg ta feil på deg også :-)

Hvis du ser tilbake, ser du noe graviditet på meg i den nærmeste fremtid? Er det ikke nå altså, traff ikke denne pp.

Skrevet

Hei Solrose:)

Tuuusen takk for at du så på meg:)

Veldig glad du så en jente;) ønsker meg en søster til snuppa mi;)

Kjenner til redselen til for å teste, turte ikke jeg heller... og gikk på do døgnet rundt for å se om tanta hadde kommet:) Ikke morsomt å vente på IKM...dagene blir lang,

Føler ikke du blir gravid helt enda desverre:( Føler det ligger der i fremtiden, men ikke helt ennå. Men føler meg også sliten og trøtt når jeg ser på deg.. at du er utmattet av alt..

Skal ikke si at du skal prøve å tenke på andre ting for d vet jeg ikke går.

Den 7 pp nå som d klaffet for meg var første mnd jeg prøvde Bidro og WY...aner ikke om d gjorde utslag men...

Skrevet

Jeg kjenner en skuffelse, så jeg tror dessverre ikke det :-/ Får heller ikke opp noe konkret når, men jeg ser deg leke med en jente på rundt 3-4, men får følelsen på tantebarn.

MEN jeg tok feil på ei anonym her i går kveld, så jeg håper jeg ta feil på deg også :-)

Hvis du ser tilbake, ser du noe graviditet på meg i den nærmeste fremtid? Er det ikke nå altså, traff ikke denne pp.

takk for at du tok deg tid :)

Skrevet

Hei Solrose:)

Tuuusen takk for at du så på meg:)

Veldig glad du så en jente;) ønsker meg en søster til snuppa mi;)

Kjenner til redselen til for å teste, turte ikke jeg heller... og gikk på do døgnet rundt for å se om tanta hadde kommet:) Ikke morsomt å vente på IKM...dagene blir lang,

Føler ikke du blir gravid helt enda desverre:( Føler det ligger der i fremtiden, men ikke helt ennå. Men føler meg også sliten og trøtt når jeg ser på deg.. at du er utmattet av alt..

Skal ikke si at du skal prøve å tenke på andre ting for d vet jeg ikke går.

Den 7 pp nå som d klaffet for meg var første mnd jeg prøvde Bidro og WY...aner ikke om d gjorde utslag men...

tusen takk for at du tok deg tid :)

Skrevet

Bare hyggelig :-) Du ser ikke tilbake?

Skrevet

sender deg en mail i kveld.. har ikke hatt så mye energi de 2 siste dagene.. Men du kan lese den etter kl 8 i kveld eller så kan eg også sende en sms når eg har sendt den :D

Skrevet

Og du ta en test, selv om en blir negativ drit i det.. Jo lenger du venter jo midre slipper du å gå å glede deg over at du tror du er gravid.....

Ta en test i dag så ser du var det blir til.. er du gravid slår den ut uansett var urin du har.....

TA TEST I DAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Bare hyggelig :-) Du ser ikke tilbake?

hei ja skal spå deg tilbake sender deg en pm

Skrevet

Og du ta en test, selv om en blir negativ drit i det.. Jo lenger du venter jo midre slipper du å gå å glede deg over at du tror du er gravid.....

Ta en test i dag så ser du var det blir til.. er du gravid slår den ut uansett var urin du har.....

TA TEST I DAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jepp..skal teste men må vente på tester jeg har bestilt...

Skrevet

Hei snuppa :D

Har nett sendt deg årets lengst SYTE mail til deg :P

Håper du er i humør til litt syting og klaging fra meg i dag :P

Har og sett på deg :)

Skrevet

Får ikke opp svangerskap denne gangen desverre. :( Håper jeg tar feil. Men jeg får fortsatt inn ei jente hos deg!! Får inn ferie om ikke så lenge også. Skal dere til varmere strøk? Får opp svangerskap i løpet av 2012. Har dere vært til utredning?

Ser du noen flere barn på meg??

Skrevet

Får ikke opp svangerskap denne gangen desverre. :( Håper jeg tar feil. Men jeg får fortsatt inn ei jente hos deg!! Får inn ferie om ikke så lenge også. Skal dere til varmere strøk? Får opp svangerskap i løpet av 2012. Har dere vært til utredning?

Ser du noen flere barn på meg??

Hei..takk for at du tok deg tid..nei ikke ferie på oss før til sommeren..nei ikke planer om å reise til varmere strøk...vi skal nord over til sommere ferien...klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...