helene0: jan09+jun11 Skrevet 9. januar 2012 #1 Skrevet 9. januar 2012 Er "grensa" 8 mnd for yoghurt og 10 mnd for vanlig melk? Gullet er snart 7 mnd og har jo så vidt begynt med blitteigg varmebehandlede melkeprodukter i middagsmaten, så det haster vel ikke enda
It's all about me Skrevet 9. januar 2012 #2 Skrevet 9. januar 2012 Nei det er 10 mnd for yoghurt og 12 mnd for vanlig melk. Av Yoghurt er det også greit å starte med Litago siden den er laktosefri.
Babyønske �� Skrevet 9. januar 2012 #3 Skrevet 9. januar 2012 Nei det er 10 mnd for yoghurt og 12 mnd for vanlig melk. Av Yoghurt er det også greit å starte med Litago siden den er laktosefri. Litago finnes ikke lenger, den er erstattet av (sukkerbomben) Sprell og den er ikke laktoseredusert. Og Litago var vel også bare laktoseredusert, ikke laktosefri.
It's all about me Skrevet 9. januar 2012 #4 Skrevet 9. januar 2012 (endret) Nei det er 10 mnd for yoghurt og 12 mnd for vanlig melk. Av Yoghurt er det også greit å starte med Litago siden den er laktosefri. Litago finnes ikke lenger, den er erstattet av (sukkerbomben) Sprell og den er ikke laktoseredusert. Og Litago var vel også bare laktoseredusert, ikke laktosefri. Er Litago borte ja, det har jeg ikke fått med meg. Slik går det når jeg har barn som bare vil ha Danomino Endret 9. januar 2012 av Frokostquiz
helene0: jan09+jun11 Skrevet 9. januar 2012 Forfatter #5 Skrevet 9. januar 2012 Når det gjelder yoghurt er det jo myyye sukker å få i seg rundtokring. Her er slageren naturel yoghurt med noen frosne bær i poppis og skulle det bli for surt, er det ikke så altfor usundt å ha oppi en liten dråpe honning. Men det er jo lenge til... 3åringen min som spiser det. Da stresser jeg ikke med melkegreier til minsten på en god stund enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå