Gå til innhold

noen som bruker Fertilityfriend?

Anbefalte innlegg

hva lar dere den stå på. det som bestemmer hvor coverlinja ska være- hos meg sto den i utgangspunktet på "Advanced" men da vil den ikke komme med noen linje.

setter jeg den på "Fertility Awareness" viser den EL på dag 32. ikke uforståelig det da tempen har en ekstra hakk opp da. og jeg ikke fikk målt da jeg trodde jeg hadde el. bruker CBFM. den viste høy i 14 dager. ikke unormalt. max dag 26 og 27. høy igjen to dager så lav. så da regner jeg med El da 27. (cbfm viser altid to dager max)

jeg kan også velge selv hvilken dag han skal vise coverlinja. Hva er riktig. EL da CBFM viser max eller den fertilityfriend vises ved å velge "Fertility Awareness"??

har ikke merket mye til el slim.

Hva tror dere. grunnen til at FF ikke vil vise el før kan jo være at jeg ikke har fått tempen dagene rundt min EL?

her er charten http://www.fertilityfriend.com/home/3572fb

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143899709-noen-som-bruker-fertilityfriend/
Del på andre sider

Fortsetter under...

I og med at du ikke har tempet de dagene du har fått max er det vanskelig å vite når el har vært. Ut ifra charten din skjønner jeg hvorfor ff har satt el den dagen. Det er jo en stigning på 0,4 grader og stabilt høy temp etterpå. Det er en mulighet for at el har vært tidligere, men dette er umulig å vite uten temperaturen.

nei er ikke lett å vite. skjønner også hvorfor ff vil sette el på dag to. men får ikke helt d heller til å stemme. er d vanlig med veldig ømme nippler før el da? for d har jeg hatt siden d jeg trodde hva dpo 3. og igår fikk jeg også ømme pupper. tempen er fortsatt høy idag. men er enten bare på dpo 5 eller dpo 10.. tok en Gtest igår. bare på gøy. blenda hvit. eller kunne jo se hakket der strek nr 2 skal være. men helt hvit.. testet idag også.. tar den også for å være negativ.men hva mer tydelig og en anelse farge iden. grårosa. så regner med at d bare er en skyggestrekk. gikk 5 minutt før jeg kunne se den. har funnet ut at om du snur testen å ser fra baksiden,holder opp mot ett lys. så ser du kontrollstreken fra denne siden også. og til vanlig ser jeg bare en strek. men idag ser jeg en svak rosa nr 2 strek også. men dette fra baksiden. å stoler jo ikke på det. men hva litt gøy bare..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...